Ik niet

Hoe kan ik voorlezen en foto's maken tegelijk?
Hahaha

Najah.. Nog gefeliciteerd!!
Superleuke foto die eerste
Dat je een 8 op wijken hebt
Haha

Noujah ik ga weer stoppen..
Doeiii
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ach, ik ken het
Als je maar plezier hebt toch, je bent al snel te groot voor een shet. Mijn nichtje van 12 kan ook niet meer op Zorro.....
stalleke schreef:Ik kan niet zeggen dat ik t een mooie combinatie vind!
Ik snap niet dat je dat zelf niet inziet!
Wel gefeliciteerd met je 1e prijs...
Alhoewel ik niet begrijp dat ze je zo'n hoge punten geven
Maar de pony draagt haar gemakkelijk, en ze hindert hem niet. Ze heeft gewoon plezier met die pony, wat is daar op tegen? Omdat iemand anders het niet mooi vind zou ze het maar niet moeten doen?
) 
... tsja ik rijd onderling en ik ben de enigste daar die een shet rijd en ze zijn niet van plan een kleine pony categhorie voor me te maken
bovendien beheerst Flame de oefeningen wel 
kan het zelf niet beter verwoorden 
volgende springwedstrijd een kans!!
hoewel je dan niet tegen mij moet
(16 mei) sorry even offtopic
)

Net of is het oog het belangrijkste! Als ze de oefeningen netjes uitvoeren, moet de jury ze daar gewoon de verdiende punten voor geven, klaar. Dus als zij alles netjes rijd, kan zij zulke punten krijgen ja! Op de officiele wedstrijden heb ik hier zelfs een aantal keer meegemaakt dat er punten in de 180 werden gegeven! En dit is een onderlinge wedstrijd, dus dan zal alles ook wel wat soepelder zijn.
Ik rijd ook op hem af en toe voor mijn plezier, en Vedor heeft er ook plezier in! Anders zou hij neit de hele tijd met zn oortjes naar voren lopen wel...
Hoffieeeh schreef:Ik vind het goed van je dat je zo met Flame rijd, ondanks al dat commentaar! Jammer dat jullie niet officieel kunnen starten. Geweldig eigenlijk, dat een shetje alle andere pony's eruit rijd
... maar idD geweldig
vooral omdat ze op de manege (bestuur tenminste) een hekel aan Flame hebben