Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Fitzroy schreef:Als ik weet dat ik iig iemand heb om te lezen ga ik al een stuk geruster op wedstrijd.

)Fitzroy schreef:Mijn man komt meestal apart met zijn eigen auto alleen om voor te lezen. Opzadelen e.d. doe ik dus altijd alleen.
Ik vind de stress om een lezer te vinden met name in het Z ontzettend vervelend. Als ik weet dat ik iig iemand heb om te lezen ga ik al een stuk geruster op wedstrijd.
) Maar mijn moeder doet het hoofdstel om en zorgt verder voor alles op een wedstrijd. Ze heeft vanaf d B mij voor gelezen, nu rijdt ik Z1 en leest ze nog steeds.
, natuurlijk mijn paardjes, mijn ouders, zus (die altijd deed voorlezen), en mijn vriend. Die heeft nu echt de smaak te pakken
, afgelopen februari met de wedstrijd begon hij met het voorlezen van een B proef en de volgende dag een L1 proef (hij had nog nooit "echt"voorgelezen) en in maart deed hij zomaar in een weekend proeven voorlezen van de klasse L t/m Z2, en dat ging super
En ik vijf min later dan de proef begon nog niemand en toen ik bijna niet mocht starten toch nog een voorlezer, nou hele proef ging totaal niet, had tot mijn verbazing wel winspnt maarja dat wil ik nooit meer, ooka l rijd ik hem onderweg in ik zorg nu dat ik er een ha;lfuur van te voren ben om iemand te zoeken