NRPS-kampioenschap in Ermelo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:20

ik wilde net me coupons gaan sturen, kwam ik er achter dat ik die dag al een kring selectie heb

jammer zeg!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 22:37

Ik sta ingeschreven!!!! Toch maar alleen springen gedaan (das ook al 2x) anders wordt het wel erg druk en duur... haha

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 09:46

Vorig jaar zou ik mee doen, maar ging het op de eerste datum niet door en de tweede datum kon ik niet.
En nu heeft de merrie dan (als het goed is) net en veulen van 3 weken, dus sla ik het dit jaar ook over Haha!

Iedereen die gaat veel plezier en succes !!

margriet11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 22:12

Vorig jaar wel meegedaan, in het L2 en Z1. Maar blijf dit jaar maar in Groningen, naar plaatselijk springwedstrijdje (Vlagtwedde). Prijsuitreiking was echt een ramp hè!

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:05

Ik heb me wel ingeschreven, maar zoals het er nu voor staat moet ik me weer afmeleden aangezien mijn paard al een maand met een dik been staat Huilen , Ga vanmiddag maar weer naar de DA hopelijk kan hij nu wat meer info geven.
En anders doe ik weer mee, was wel een ramp idd vorig jaar maar ach het was lekker weer dus dat was nog een klein voordeeltje.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 12:23

Emeraldo schreef:
Volgens mijn moeder is het toch 3 uur heen en 3 uur terug. (Helmond ligt in het zuid-oosten in de provincie noord-brabant)

En bij ons thuis is moeder's wil, wet *LOL* (Grapje hoor Haha! )

En gelukkig dat Maartje al weer Z start, dan hoef ik haar niet meer tegen te komen in de ring waarin ik rij, is al een hele opluchting Bloos!

haha slimmerik!
de planning is volgens mij bij haar om de selecties voor het brabants kampioenschap al Z2 te starten... dus nee.. je hebt er iddgeen last meer van, haha!

Moef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:49

nee... zou gaan, maar kan niet

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:15

Ik heb laatst ergens uitslagen gevonden dat Maartje alweer bovenaan stond in de Z1 met sinst natuurlijk!

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 21:19

Karin schreef:
Er staat trouwens nog geen vraagprogramma op de site, ook nog geen reglement, maar je moet wel je startcoupons voor 20 april opsturen. Lachen

In het verhaaltje staan de startvoorwaarden en de rubrieken. De inschrijfduur wordt verlengd, iig naar 27 april Lachen

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:31

Gomir, je mag de mijne wel meenemen hoor Haha! Alleen beetje jammer dat mijn vader dat niet toestaat ("Het is jou paard en dan laat je er niet iemand anders een wedstrijd mee rijden").

Volgend jaar hoop ik wel mee te doen, ben nu (nog) geen lid van het NRPs ivm geldgebrek Scheve mond

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 12:00

ik ga niet.. veel succes allemaal!!!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 13:02

De eigenaresse van Moenira heeft me net vandaag gevraagd of ik haar mee wilde nemen naar de NRPS kampioenschappen...
Dat zou dan onze eerste officiële wedstrijd worden Schijnheilig We gaan dan heen voor de ervaring, want 22 mei is onze eerste kringwedstrijd pas...

Ik wil wel heen, maar wil niet alleen, dus zal kijken of ik iemand kan krijgen om met me mee te gaan (erg spannend zo'n eerste wedstrijd met die hittepetit van een Moenira en dan gelijk zo ver weg Schijnheilig ) en of mijn startkaart en coupons optijd binnenkomen, want de startkaart is net pas aangevraagd...

Kan iemand vertellen hoe het er daar aan toe gaat? Doen alleen hele goede ruiters mee?
Ik rijd op een pony tussen de paarden, doen meer ruiters dat daar?

Ik hoop dat iemand me wat meer kan vertellen, misschien dat ik het dan wat minder eng vind Haha!

Oh ja, is die wedstrijd vanaf 's ochtends vroeg, of beginnen de paarden 's middags pas en kun je eventueel daar ergens overnachten met het paard als je 's ochtends anders al heel vroeg weg moet?

Alvast bedankt Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 23:30

Mijn zusje start haar pony (1.56 m) tussen de paarden, ook op deze wedstrijd (ze doen mee in het L-springen) en ik ken er meer die dat doen. En alleen heel goede ruiters... Je moet het niet als een selectiewedstrijd zien of als een kampioenschap waarvoor je je geselecteerd moet hebben. Gewoon de jaarlijkse stamboekwedstrijd, en daar doen goede en minder goede ruiters (en paarden) aan mee. De een komt om te winnen, de ander voor een gezellig dagje uit. Net als op ieder ander concours. Ik vind juist het NRPS-kampioenschap ieder jaar weer erg relaxed, allemaal mensen die het leuk vinden om met hun NRPS'er op een stamboekconcours te verschijnen en eventueel familieleden van hun eigen paard te bekijken. Knipoog

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 16:03

gomir schreef:
Ik wil wel, heb alleen even geen NRPS-er onder het zadel Verdrietig

Iemand nog wat te leen dat uitgebracht kan worden Schijnheilig

Jij houdt toch wel van een sprongetje? Ik heb een leuke NRPS merrie die het wel leuk vindt om een sprongetjes te maken alleen de eigenaresse is niet zo'n springfanaat. Schijnheilig

Ik heb ne afgelopen week het aanmeldingsformulier eindelijk eens doorgemailed. Lijkt me eigenlijk erg leuk om eens een B-proefje te starten om eens te zien hoe dat gaat, maar ben bang dat ik de formaliteiten niet optijd voor elkaar krijg.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 23:44

Het wordt nu wel erg krap om de papieren nog aan te vragen bij het KNHS Suzan Verdrietig Anders was ik de uitdaging aangegaan. Maar ben bang dat het nu heel erg zeuren wordt Clown

Ik ben wsl wel aanwezig als supporter/vrijwilliger/groom of wat dan ook Knipoog

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 11:00

Gomir dat wordt dan een bokt meeting Knipoog

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 12:26

Jep, ik zal er ook zijn. Ik rijd dan wel niet mee, maar ik ga een vriendin aanmoedigen !

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 15:42

Misschien is het leuk om een bepaald tijdstip ergens af te spreken?
Als we nou de startlijstafwachten. Dat zou misschien wel leuk zijn?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:37

Huilen heb al een andere wedstrijd echt balen!!!!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:00

Na enig overleg met mijn moeder hebben we besloten.... DAT IK MEE MAG DOEN! Maar zelf wil ik alleen mee doen als mijn rubriek (E-M2) niet om half 9 's ochtends begint. Weet iemand hoe laat die rubriek begint?
Ik hoop dat ik het antwoord snel heb, aangezien je maar kan bellen tot half 1!

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:20

Emeraldo schreef:
Na enig overleg met mijn moeder hebben we besloten.... DAT IK MEE MAG DOEN! Maar zelf wil ik alleen mee doen als mijn rubriek (E-M2) niet om half 9 's ochtends begint. Weet iemand hoe laat die rubriek begint?
Ik hoop dat ik het antwoord snel heb, aangezien je maar kan bellen tot half 1!

Nee er zijn nog heel geen starttijden bekent, die word 1 week van te voren pas bekent gemaakt, net zoals alle andere ofiiciele wedstrijden

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:25

je zou wel even een maitlje kunnen sturen naar de NRPS, er is vast al wel een volopige dagindeling gemaakt!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:36

Ik bel morgen wel eventjes. Dan weet ik het sneller! Heb er in ieder geval wel zin in!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 21:03

Ze mailen super snel terug hoor! Ik heb vanmiddag een mailtje naar ze gestuurd over hoeveel startcoupons ik moest op sturen voor het springen (stond nogal onduidelijk vermeld op de site), een uurtje later had ik al een mailtje terug!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 14:46

Ik heb vanmorgen gebeld, helaas weten ze nog niet welke rubrieken 's ochtends gereden worden. Het hangt af van het paarden springen.