Inspekteur weg bij Coby van Baalen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:44

Ja niet zo raar he als ze er een topic over maken blijkbaar vinden we de andere niet belangrijk genoeg

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:45

hoho schreef:
nistria als je dit soort dingen hoort of DVB lijkt het me niet verstandig om dit op bokt te gaan vertellen en volgens mijn hoor jij je iets profesioneler op te stellen als A kader lid in plaats van dit soort onzin te onthullen wat naar mijn idee niet waar is maar kan het mis hebben hoor maar volgens mijn mag jij dit niet zeggen en al helemaal niet over een ander A kader lid

Zoveel spectaculairs heeft ze toch ook weer niet onthuld Verward
Als ze nou in geuren en kleuring ging vertellen over wie wat hoe waar en waarom... dat vind ik wat anders..

(en dan nog... over welke stal/ruiter zijn nou geen roddels/wist je datjes? het 'beroemd zijn' heeft zo zijn nadelen he)

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:47

hoho schreef:
Ja niet zo raar he als ze er een topic over maken blijkbaar vinden we de andere niet belangrijk genoeg

Ik snap je punt niet?

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:51

Volgens haar is die eigenaresse van inspecteur bij coby weg gegaan in verband met iets in roosendaal lees maar goed terug maar zo ver ik weet is dat helemaal niet zo en aangezien zij in het A kader zit mag ze dat helemaal niet zeggen over een ander A kader lid kom op man een beetje profesioneler opstellen mag wel hoor bovendien ik ga ook niet alles lopen zeggen over degene bij wie ik les (en al helemaal niet hier op bokt als er ergens een paar ouwe prutsmutsen zitten is het hier wel

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:55

Ik vind dat Nistria heel objectief en duidelijk antwoord heeft gegeven. Ze maakt niemand zwart en vermeldt alleen wat er aan de hand is, dat heb ik hier op bokt ook wel anders gezien...

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:56

Het is wel enigzins dubieus idd, maar laten we het er maar op houden dat ze een andere methode wilde uitproberen, voordat er weer allemaal roddels de wereld in geholpen zijn Haha! .

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:57

Je hoeft hier niet te komen als de mensen je niet aanstaan hoor hoho...

Heb trouwens nog nooit meegemaakt dat kaderleden geen woord over elkaar zeiden Verward Is dat een nieuwe wet in paardenland Verward

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:58

Moet je ook net de paardenwereld hebben he Tong uitsteken

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:59

hoho schreef:
Volgens haar is die eigenaresse van inspecteur bij coby weg gegaan in verband met iets in roosendaal lees maar goed terug maar zo ver ik weet is dat helemaal niet zo en aangezien zij in het A kader zit mag ze dat helemaal niet zeggen over een ander A kader lid kom op man een beetje profesioneler opstellen mag wel hoor bovendien ik ga ook niet alles lopen zeggen over degene bij wie ik les (en al helemaal niet hier op bokt als er ergens een paar ouwe prutsmutsen zitten is het hier wel

Punten zijn soms handig Haha!

Tjongejonge, wat zijn we negatief zeg. Alsof het nieuws in Paardenland zich nooit zo snel verspreid... Lachen

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 00:04

gaat er niet om of het nieuws zich verspreid maar geen dingen de wereld in helpen die niet waar zijn. daar gaat het mijn om en ik heb niet gezegd, dat mensen mijn niet aanstaan dus ga me geen woorden in de mond leggen aub

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 00:06

Dan kwam het verkeerd op mij over. Excuses hiervoor Knipoog

Je hebt wel gelijk dat er van een mug vaak een dinosaurus gemaakt wordt

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:51

hoho"]
Volgens haar is die eigenaresse van inspecteur bij coby weg gegaan in verband met iets in roosendaal lees maar goed terug maar zo ver ik weet is dat helemaal niet zo
[/quote]

Volgens jou niet en volgens Nistria wel! Zij heeft gewoon haar verhaal gedaan zonder daar negatief over te doen.

[quote="hoho schreef:
en aangezien zij in het A kader zit mag ze dat helemaal niet zeggen over een ander A kader lid kom op man een beetje profesioneler opstellen mag wel hoor bovendien ik ga ook niet alles lopen zeggen over degene bij wie ik les

Nou volgens míj is dit geen nieuwe regel in paardenland ( Knipoog ) en gebeurt dit overal wel! Bovendien is dit niet "zwart maken" en ten tweede lest Nistria niet bij Wendy Haha!

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:57

Het gaat je wel erg aan je hart Hoho, als iemand je tegen spreekt...
Ik heb mijn woordje gezegd, jij noemt het onzin, hier is dus geen discussie meer mogelijk.
Jammer dat je er niet voor uit komt wie je bent, dan had ik je reactie misschien wat beter kunnen begrijpen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:47

Volgens mij is Hoho een beetje opgefokt, die mag zelf weleens hoho gaan doen....
Snap niet waar je je druk om maakt. Op concours hoor je meer "geroddel" dan hier hoor. Nistria heeft toch niks schokkends vermeld?

En gebruik inderdaad eens leestekens, dat leest wel zo fijn!!!

wendela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 12:58

Ik zal zelf als de beste weten wat er gebeurd is . ( Er is niks gebeurd ) . Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat Nistria deze verhalen rondstrooit over mij ( ik ben namelijk wendy van der helm en eigenaar van Spekkie ).Ik ben erg blij dat hoho dit gelul tegen probeerde te gaan.
Ook is het een regel in het grote boek van de knhs dat je je moet gedragen tegen over andere kader leden. Dus erg verstandig vind ik het niet van nistria.Profesioneel zijn hoort ook bij topsporters !!!!!!!!!

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:09

Ik vind het zowiezo al niet verstandig om zelf een topic daarover te openen. Had dan ook gelijk vermeld dat er verder niets aan de hand was, want zo help je wel de roddels in de wereld!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:10

Is een topic over jezelf starten met zo weinig informatie niet een beetje uitlokken Verward
Dit is imo net zo hard een ander kaderlid onderuithalen...Nu wordt het nl op nistria gespeeld, ook niet echt professioneel lijkt me Verward

Suzanne; dat zei ik ook al tegen iemand via pb *LOL*

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:14

Als je over jezelf topics gaat starten, meld dan gewoon even wie je bent, lijkt me wel zo handig.
Om Nistria van slecht gedrag en onprofessionaliteit te beschuldigen vind ik echt onzin.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:20

essie79 schreef:
Ik vind het zowiezo al niet verstandig om zelf een topic daarover te openen. Had dan ook gelijk vermeld dat er verder niets aan de hand was, want zo help je wel de roddels in de wereld!

Precies, eerst net niks zeggen, en dan komt er info (wat verder niks schokkends is) en dan kom je met dit.. nee vind ik ook niet erg proffessioneel. vertel het dan gelijk wat er aan de hand is en ook vanaf het begin wie je bent. Zeg anders niks..

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:23

Dus... ik zou zeggen: gedraag jij je ook naar het grote boek van de KNHS.

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:23

wendela schreef:
Ik zal zelf als de beste weten wat er gebeurd is . ( Er is niks gebeurd ) . Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat Nistria deze verhalen rondstrooit over mij ( ik ben namelijk wendy van der helm en eigenaar van Spekkie ).Ik ben erg blij dat hoho dit gelul tegen probeerde te gaan.
Ook is het een regel in het grote boek van de knhs dat je je moet gedragen tegen over andere kader leden. Dus erg verstandig vind ik het niet van nistria.Profesioneel zijn hoort ook bij topsporters !!!!!!!!!

Wacht is f ? Ga je nou zelf een topic openen met deze mededeling ? Heb je aandacht tekort ofzo Verward

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:24

Ben ik helemaal met je eens essie79. Guttegut wat een storm in een glas water is dit weer *LOL*

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:27

Geweldig.. Nog ff volhouden dit.. kom ik de dag ook weer door *LOL*

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:27

Sluit ik me bij aan, wel wat jammer hoor, zo'n suggestief topic openen en en ook nog pissig worden als er het een en ander gesuggereerd wordt.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:31

Dat geroddel hou je toch, dat is overal. Maar vind t wel stom om zelf dit topic te openen zonder erbij te vermelden dat je het zelf bent!
En t is helemaal banketstaaf om nu ineens Nistria af te lopen zeiken, want die heeft alleen maar hier neergezet wat ze heeft gehoord. En dat heb je toch wel aan je eigen topic te danken