Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hoho schreef:nistria als je dit soort dingen hoort of DVB lijkt het me niet verstandig om dit op bokt te gaan vertellen en volgens mijn hoor jij je iets profesioneler op te stellen als A kader lid in plaats van dit soort onzin te onthullen wat naar mijn idee niet waar is maar kan het mis hebben hoor maar volgens mijn mag jij dit niet zeggen en al helemaal niet over een ander A kader lid
hoho schreef:Volgens haar is die eigenaresse van inspecteur bij coby weg gegaan in verband met iets in roosendaal lees maar goed terug maar zo ver ik weet is dat helemaal niet zo en aangezien zij in het A kader zit mag ze dat helemaal niet zeggen over een ander A kader lid kom op man een beetje profesioneler opstellen mag wel hoor bovendien ik ga ook niet alles lopen zeggen over degene bij wie ik les (en al helemaal niet hier op bokt als er ergens een paar ouwe prutsmutsen zitten is het hier wel
hoho"]
Volgens haar is die eigenaresse van inspecteur bij coby weg gegaan in verband met iets in roosendaal lees maar goed terug maar zo ver ik weet is dat helemaal niet zo
[/quote]
Volgens jou niet en volgens Nistria wel! Zij heeft gewoon haar verhaal gedaan zonder daar negatief over te doen.
[quote="hoho schreef:en aangezien zij in het A kader zit mag ze dat helemaal niet zeggen over een ander A kader lid kom op man een beetje profesioneler opstellen mag wel hoor bovendien ik ga ook niet alles lopen zeggen over degene bij wie ik les
essie79 schreef:Ik vind het zowiezo al niet verstandig om zelf een topic daarover te openen. Had dan ook gelijk vermeld dat er verder niets aan de hand was, want zo help je wel de roddels in de wereld!
wendela schreef:Ik zal zelf als de beste weten wat er gebeurd is . ( Er is niks gebeurd ) . Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat Nistria deze verhalen rondstrooit over mij ( ik ben namelijk wendy van der helm en eigenaar van Spekkie ).Ik ben erg blij dat hoho dit gelul tegen probeerde te gaan.
Ook is het een regel in het grote boek van de knhs dat je je moet gedragen tegen over andere kader leden. Dus erg verstandig vind ik het niet van nistria.Profesioneel zijn hoort ook bij topsporters !!!!!!!!!