Verslag N.K. viertallen kur op muziek.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 20:06

Wat gaaf, gefeliciteerd! Dat zat idd heel dicht op elkaar...

Gaan jullie deze kur nu ook vaker rijden (bijvoorbeeld als demonstratie) of was het viertal puur bedoeld om mee naar de kampioenschappen te gaan?

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 22:34

Van de zomer gaan we waarschijnlijk verder met het viertal alleen dat is dus gewoon een proef rijden uit het proevenboekje zonder muziek.
In december was pas de hele kur in elkaar gemaakt en zijn daarna begonnen met trainen. Om eerlijk te zijn zonder enige verwachtingen ervan want we wisten niet zo goed wat we er van voor moesten stellen. Maar tot onze verbazing ging het heel goed en we zeiden dan wel voor de gein dat we voor de Nederlandse Kampioenschappen gingen maar het werd nog werkelijkheid ook nadat we 2 selectiewedstrijden hadden gereden.. Clown Party!! Dus zo is het eigenlijk gekomen Knipoog Maar wie weet gaan we de kur nog wel een keer rijden.. Op het laatst kwam die kur om eerlijk te zijn wel me strot uit want we hebben hem op het laatst zo vaak gereden Schijnheilig Maar het was de moeite waard Knipoog

Vora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 00:21

Wij rijden met het vietal op Bathmen te paard, als demonstratie dus. Op 3 april. *LOL* Wat er daarna gaat gebeuren met het viertal weet ik niet. Ik ga in ieder geval nu Z starten en dan kan ik met dit paard niet meer mee rijden in een L viertal. Wie weet volgend jaar met een jong paardje dus.

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 11:01

Wij moeten waarsch. op de sponsor avond rijden.
En volgend jaar gaan we weer verder!!!":j

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 11:17