Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bowo schreef:Als je rug een medische oorzaak heeft, zou je misschien dispensatie kunnen aanvragen. Zou zonde zijn als je op zoiets niet door kan.
LaDonna75 schreef:Bowo schreef:Als je rug een medische oorzaak heeft, zou je misschien dispensatie kunnen aanvragen. Zou zonde zijn als je op zoiets niet door kan.
Volgens mij kun je voor doorzitten/lichtrijden geen dispensatie krijgen. https://knhs.nl/media/w50dwcnw/geen-dis ... n-2020.pdf
Bowo schreef:Als je rug een medische oorzaak heeft, zou je misschien dispensatie kunnen aanvragen. Zou zonde zijn als je op zoiets niet door kan.
MyWishMax schreef:Ik ben gewoon stom en stel het telkens zelf uit, want toegeven is het lastigste. Het dossier is voor mij wel een flink werk, ja. Omdat ik allerlei dingen heb doe veroorzaakt zijn door aandoening maar er niet standaard bijhoren om het maar zo te zeggen. Maar je moet er ook voor naar Ermelo, voor betalen, dossier van artsen mee en dan daar gesprek met verschillende professionals die gaan bepalen of je 'genoeg' last hebt en welke hulpmiddelen je mag gaan gebruiken. Ken mensen waarbij het heel makkelijk was en die meer mochten gebruiken als dat ze zelf dachten en mensen waar het lastiger was en die niet alles mochten wat ze gehoopt hadden. Het moeilijkste vind ik erachter komen welke mogelijkheden er zijn/bestaan.
Ik heb nogal een trauma met zulke dingen en artsen, naast het niet willen toegeven dat ik hulp kan gebruiken.Heb rolstoel ook pas aangevraagd toen hulpverlening me een draai om de oren gaf. En aantal mensen die me niet geloofden, omdat ik er gezond uit zie. Slaat nergens op, zijn zat ruiters waar je niks aan ziet qua uiterlijk oid die het wel krijgen maar dat stemmetje blijft
Silly1972 schreef:Bowo schreef:Als je rug een medische oorzaak heeft, zou je misschien dispensatie kunnen aanvragen. Zou zonde zijn als je op zoiets niet door kan.
Ja dat wil ik ook gaan doen, maar eerst gewoon proberen doorzitten is sowieso een kwestie van steeds oefenen, toch?
Ik begrijp je Mywish, dat is ook wat mij tegenhoudt om dispensatie aan te vragen.
Eve_16 schreef:Leuke doelen! Kijken of ik het een beetje kan bijhouden vanaf nu. Voor iedereen een sportief en gezond jaar gewenst!
Mijn doel wordt aankomend jaar het ZZ licht doorrijden met mooie scores en ik hoop eind dit jaar ZZ Zwaar +5 te zijn. We pakken eerst nog drie keer een Z2 proef mee en daarna hoop ik eind februari Zz licht te starten.
PSvanLot schreef:Eve_16 schreef:Leuke doelen! Kijken of ik het een beetje kan bijhouden vanaf nu. Voor iedereen een sportief en gezond jaar gewenst!
Mijn doel wordt aankomend jaar het ZZ licht doorrijden met mooie scores en ik hoop eind dit jaar ZZ Zwaar +5 te zijn. We pakken eerst nog drie keer een Z2 proef mee en daarna hoop ik eind februari Zz licht te starten.
Ik zag dat je ook in Overasselt ingeschreven hebt. Dat was eigenlijk mijn laatste selectie, maar helaas ik zit er nog niet op.
Mijn doel.. Zorgen dat ie weer aan het lopen komt. Mocht ie weer op de rit komen, dan hoop ik de 10wp in de ZZL te rijden deze zomer.
[ [url=m/MU4hyB.jpg]Afbeelding[/url] ]
roosjenat schreef:Gaat er iemand dit weekend nog starten?
Wij gaan zaterdag weer na 2 maanden weer starten in de dressuur. Mogen om 09:08 al dus mooi optijd weer klaar.