En dank je wel

@Lumi:
https://klantenservice.knhs.nl/wedstrij ... avs-hengst
Dit is wat ik een paar weken geleden had gevonden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaitlyn schreef:Wat leul, lekker veelzijdig bezig!
Nu zal ik wel een spuitelf zijn, maar waarom wordt hij niet gewoon gecastreerd? Dan kun je gewoon overal op wedstrijd gaan, en ook lekker in de buurt.
JitskeJeldau schreef:Wat leuk dat je gestart hebt!
Misschien veel te laat, maar ik gebruikte dit soort vlechtjes/knotjes altijd bij mn fries als ik op wedstrijd ging. Misschien ook iets voor jullie?
https://youtu.be/2K5V4kdEKkc?feature=shared
Succes 10 december!
Lys_PPA schreef:Leuk verslag en fijn dat hij zo braaf was! Jullie zijn volgens mij ook echt een super duo samen.
K_nolan schreef:Leuk zeg veel succes! Overigens kan je ook in België starten en dan terug naar het knhs met je hengst. Dan kan je je punten in België halen en dan doorstarten in Nederland in het L.
windsor14 schreef:K_nolan schreef:Leuk zeg veel succes! Overigens kan je ook in België starten en dan terug naar het knhs met je hengst. Dan kan je je punten in België halen en dan doorstarten in Nederland in het L.
In Belgie starten is echt niet makkelijker. Ik kon geen woord Frans en daar hebben de meeste 1 vaste voorlezer van eigen vereniging. Ik wist toen niet wat ik moest doen. Hele andere proeven.
Idem in Duitsland (waar ik reed) tot de L met 4 man tegelijk een proef rijden, leek wel 4 tal en in de B zit wijken. De dressuur in Duitsland is vele mate hoger dan in andere landen om NL heen.
boemel schreef:Mooie foto’s en gefeliciteerd met je winstpunt.
De volgende keer kom je met 2 punten thuis![]()
Mooi dat je zonder L2 te zijn toch kan starten met je hengst.
Begrijp ik nu goed dat je je winstpunten bij elkaar vergaard op koudbloedwedstrijden en Friezenwedstrijden en dat als je L1+1 bent je een normale startpas aan kunt vragen?
Vriend overweegt ook te gaan starten, maar verwacht dat het hooguit 6 wedstrijden per jaar zullen zijn ivm volle agenda. Een startpas bij het knhs inclusief lidmaatschap knhs en vereniging komt al rond de eur 200 uit en dat is best veel geld voor als je maar een paar wedstrijden rijdt.
Dus, kijk een beetje naar alternatieven.
Via welke website gaan de Friezenwedstrijden?
Neon schreef:Mooie resultatenblij paard met blije ruiter
Telpeva schreef:Dat ziet er leuk uit zeg, dat heb ik nog niet eerder gezien die combinatie van vlechten en knotjes. Dat ziet er zeker ook gaaf uit vanaf de bovenkant wanneer je erop zit? Lukte het goed met je polsen?
Telpeva schreef:Dat ziet er leuk uit zeg, dat heb ik nog niet eerder gezien die combinatie van vlechten en knotjes. Dat ziet er zeker ook gaaf uit vanaf de bovenkant wanneer je erop zit? Lukte het goed met je polsen?
boemel schreef:Mooi gevlochten, ik ken de techniek.
Ik heb contact gehad met de koudbloedvereniging en mijn vriend gaat ook starten in Gendringen![]()
Ze gaven trouwens wel aan dat zonder de officiële startpas van het KNHS winstpunten niet geregistreerd worden.
Melzazu schreef:Heb je netjes gedaan. Ik ken die techniek. Is een mooie methode voor lange manen
miereneter schreef:Vermakelijk verslag! Blijf alsjeblieft lekker geinen met je paard (en voorlezer), jullie zijn een leuk duo.
Gefeliciteerd met je winstpunt, mooie score voor de eerste keer. En wat kun jij strak vlechten.
FleurSandro schreef:Ziet er geweldig uit vanaf boven![]()
[ [url=m/bXvFo3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruik deze techniek ook altijd bij mijn haflinger met lange manen.
Vanaf de zijkant zijn het gewoon de klassieke knotten.
[ [url=m/8teEyC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gefeliciteerd met je punten! Fijn dat je zo een manier hebt gevonden om alsnog wedstrijden te kunnen rijden