Blij om te lezen dat er nog mensen zijn die stress hebben om een niveau hoger te starten. Haha Fly, zoals je zei, grote mensen dressuur, exact dat
Succes in elk geval zondag! Blij dat Henkie terug op de rit is, heb jullie verhaal niet helemaal gevolgd maar wist wel dat hij een blessure had, dus fijn om te lezen dat hij oke is en het rijden zo goed gaat. Voor die stress, idd gewoon kilometers maken, komt wel goed! Cocktail,
1,5u les? Ik ben na een halfuur al dood.
wel fijn dat het goed ging, ik zou echt niet meer goed kunnen afsluiten dan denk ik hahaha, tenzij van je paard glijden van vermoeidheid goed is
Fijn he zo'n slimme paarden, toch zeker als ze hun intelligentie gebruiken om mee te werken. Ik heb in het verleden wel anders gekend (vooral omdat ik zelf niet handig genoeg was/ben om ermee om te gaan) en dan vond ik een iets minder slim paard toch wel aangenamer , want ook foute dingen leren ze dan iets te snel. Hoe ging je wedstrijd Enzo?
hij kent inmiddels heel wat oefeningen maar kan nog steeds prima 100 rondjes langs alle letters lopen zonder dat er een lampje gaat knipperen dat er misschien wel iets moet. En op wedstrijd gaat die alleen eerste kwartier ofzo op ALLE hulpen proberen aan te galopperen, vanuit stap, stilstand, maakt niet uit, want in zijn beleving wedstrijd = we gaan springen en springen doen we toch vanuit galop
Vanavond voor het eerst les bij een nieuwe lesgeefster, die heeft gelukkig een binnenpiste, hallelujah.
Toch vind ik dat meedenkende wel heel fijn hoor.
)