Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
davinci2412 schreef:Leuk topic dit!
1) Wat is het hoogste niveau dat je toe nu toe hebt behaald?
2) Wat is je huidige niveau?
3) Welk niveau hoop je ooit nog te bereiken, realistisch gezien?
4) Welk niveau hoop je ooit te bereiken, als je écht (onrealistisch) mag dromen?
1) M2 (Z1 startgerechtigd maar door corona nog niet gestart)
2) M2 tussen de paarden met mijn D-pony & M1 met mijn 6 jarige paard.
3) Realistisch gezien wil ik Z2 starten met de pony & met het paard zou ik graag naar de Prix st George willen. Zoals hierboven ook al gezegd, vooral voor de slipjas haha.
4) Droomt niet iedereen van de GP?
En ik ben eigenlijk best wel zeker dat Sam dat zou kunnen als corona een beetje wil beginnen opflikkeren zodat we weer kunnen starten. 
Orlinapaard schreef:Zoals de titel al zegt, ben ik benieuwd naar jullie wedstrijdervaringen en jullie wedstrijdambities in de dressuur!![]()
Dus...
1) Wat is het hoogste niveau dat je toe nu toe hebt behaald?
Z1
2) Wat is je huidige niveau?
Z1
3) Welk niveau hoop je ooit nog te bereiken, realistisch gezien?
Zzz startgerechtigd
4) Welk niveau hoop je ooit te bereiken, als je écht (onrealistisch) mag dromen?
Gp natuurlijk, totaal niet ambitieus hè haha
!
Daarvoor was mijn huidige paard ook een contender maar dat ging niet door. Misschien de volgende
En grappig ook dat sommigen niet de behoefte hebben om op wedstrijd te gaan of zelfs de daarmee gepaard gaande trainingsdruk liever vermijden, terwijl anderen deze druk juist nodig hebben om zichzelf te blijven motiveren en om naar een doel toe te werken. Ikzelf behoor ook zeker tot deze laatste categorie.
(paard als project gekregen dus nu al blij met normaal kunnen zitten)
Wel met een ander paard
maar ik mag wel F proeven met hem rijden
Met de manegepony hoop ik op winst in het M2, al vind ik starten in het M2 ook al erg bijzonder.