Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:Nee dank je!, ik heb ooit nog juryleden gehad die halve punten gaven en je dus met 17 * 6 en 3 * 5,5 naar huis sturenEn 1 punt = 1/260 is grofweg 0,4% ! Dus als je twee keer twijfelt tussen een 6 en een 7 dan wordt gewoon de ene keer een 6 en de andere keer een zeven. We hebben al veel te veel van die voorzichtige juryleden met 5jes en zesjes en een 7! voor een onderdeel dat Netjes! ging
Lielle schreef:Ik weet dat een punt per onderdeel niet veel is; bij de jurycursus was dat destijds (heel lang geleden) ook toegestaan, pas twee punten verschil leverde je een strafpunt op. En het hoeft niet per se te betekenen dat je voorzichtger gaat jureren maar dat gebeurt helaas wel ben ik bang. En als je de 1e keer een 6 en de 2e keer 7 geeft is het toch gemiddeld 6,5
Tyrza schreef:Dus met andere woorden, die andere (2) jury('s) die wel zevens durven geven, geven ze uit coulance?
KazimirOrryS schreef:Ik heb zondag in het Z1 gereden in Houten en daar had ik een punten verschil van 22! Dat vond ik erg veel. (159&181) Het was voor mij geen echt goeie proef maar als de ene jury een 7 geeft voor schouderbinnenwaarts en de andere een 4 dan vraag ik me toch af hoe dit kan?? En zo was dit wel bij meer onderdelen. Ik vond dit dus echt niet kunnen!