Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Maar daartegenover mag je maar 2x een onderdeel overdoen per proef.
runningkawa schreef:Zover ik weet kun je in de meeste gevallen het beste gewoon doorgaan met je proef.
een 3 voor het slechte onderdeel, maar doe je het nog een keer, krijg je zover ik weet geen nieuw punt, alleen maar een -2, dus hou je een 1 over.
runningkawa schreef:
Verder ontopic heb ik een paard in de springring wel eens iets harder geslagen dat dat eigenlijk toegestaan is, maar er is niks van gezegd.
Want een paard dat 10 meter van te voren de staak in gaat en vervolgens kaarsrecht omhoog staat, krijgt van mij een giga klap.
En ook giga sporen in zijn lijf.
Zeker omdat dat beest eerst bij mij altijd foutloos was, maar een potentiele koper er een paar keer onderling mee gestart was en ff de stop er in gebouwd had![]()
En die stop accepteerde ik niet.
Volgende wedstrijd had hij hem ook niet meer
Sjuimpje"]
[quote="runningkawa schreef:Zover ik weet kun je in de meeste gevallen het beste gewoon doorgaan met je proef.
een 3 voor het slechte onderdeel, maar doe je het nog een keer, krijg je zover ik weet geen nieuw punt, alleen maar een -2, dus hou je een 1 over.
DePaardeMan schreef:
Dat klopt dus als het fout gaat heb een je 3-4 en als je het nog een x overdoet dan heb je misschien een 7 min 2 = 5. Dat is altijd beter dan die 3-4.
Maar daartegenover mag je maar 2x een onderdeel overdoen per proef.
Sjuimpje"]
[quote="KarinvdM schreef:Iets overnieuw doen is zinloos. De eerste keer dat je een oefening doet telt. In dit geval krijg je een slecht cijfer voor het onderdeel (paard is niet voldoende aan de hulpen) en je krijgt -2 om dat je een fout in het programma rijdt om dat je iets voor de 2e keer doet, waarschijnlijk draai je ook een volte.