Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Voor mijn 2 merries (eentje van mezelf en eentje die van iemand anders is) wil ik gewoon constantere proeven kunnen rijden in de Young Riders/PSG en de punten nog iets opkrikken dit jaar. Ook hoop ik dat ze gezond blijven (eigen paard komt net uit een blessure) voor mijn laatste jaar in deze reeks zodat we voor het Belgisch Kampioenschap kunnen gaan & de kür starten!
. dat zou zo gaaf zijn. we zullen zien
miicchhellee schreef:Mijn doel is ZZL startgerechtig te zijn en in september de laatste wedstrijd in het ZZL te rijden in Haaksbergen.
We zijn nu Z2+4 maar ik rij in de winter geen wedstrijden omdat ze je hier in het zuiden niet eens gunnen om normaal los te rijden![]()
Misschien nog wel om ergens een keer een oefencross te starten voor je lol
En rijden met plezier. Qua wedstrijden:
Harvey1 schreef:miicchhellee schreef:Mijn doel is ZZL startgerechtig te zijn en in september de laatste wedstrijd in het ZZL te rijden in Haaksbergen.
We zijn nu Z2+4 maar ik rij in de winter geen wedstrijden omdat ze je hier in het zuiden niet eens gunnen om normaal los te rijden![]()
Misschien nog wel om ergens een keer een oefencross te starten voor je lol
Hoe bedoel je dat over het losrijden haha? Te kleine inrijbak?
Maar het belangrijkste is dat ze goed en gezond blijft

) en dan wat punten in het L1 rijden in 2019
.