2 proeven bij indoor concours??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:43

Mara schreef:
Bij ons (gelderland, kring flevoland-oldebroek-wezep-apeldoorn) komt het ook niet zo vaak voor dat je indoor 2 proeven kunt rijden, maar toevallig heb ik zaterdag een indoor wedstrijd in Hulshorst waar je 2 proeven kunt rijden!

Ja dit indoor seizoen zijn er maar 2 wedstrijden waar je 2 proeven kunt starten Boos! Daar baal ik wel van! Outdoor is het eigenlijkj altijd 2 proeven OK dan!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:59

Waar woon je in Gelderland dan? Ik heb namelijk zelf alleen nog maar voor 2 proeven opgegeven indoor, want anders ist me te veel werk.

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 23:02

Hulshorst (gelderland) is meestal 2 proeven!

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 09:49

Citaat:
Oh ja Vries ook?? Ik woon zelf in Stadskanaal en Vries is wel eindje voor mij weg! Messtal rij ik meer richting Drenthe. ( mijn club is in Drenthe )

Vries ligt in Drenthe! Een kilometertje of 10 van Assen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 11:59

jaggie schreef:
bij ons hier in limboland is het ook zeer zeldzaam als je binnen 2 proeven mag starten, en buiten is het al net zo zelfzaam.
wij moeten altijd maar voor 1 proefje naar een wedstrijd tuffen.
daarom wijk ik soms uit naar brabant, omdat je daar soms wel 2 proeven kunt rijden.

Ander stukje brabant dan, dan mijn stukje Brabant Lachen
Maar idd, zo snel als sommige dan hun wp's bij elkaar kunnen halen, kunnen wij dat hier niet.
Dus doen wij automatisch langer over een klasse.
Niet eerlijk verdeeld eigenlijk, maar om er dan speciaal ver voor te gaan rijden, dat heb ik er dan ook weer niet voor over Haha!

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 17:08

Roxx schreef:
Citaat:
Oh ja Vries ook?? Ik woon zelf in Stadskanaal en Vries is wel eindje voor mij weg! Messtal rij ik meer richting Drenthe. ( mijn club is in Drenthe )

Vries ligt in Drenthe! Een kilometertje of 10 van Assen.

haha, DOM!!! en ik ben niet eens blonT! Ik bedoel meer richting Exloo Emmen etc. Maar goed dit was wel dom van mij Haha!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:56

hier in de achterhoek kan je soms nog wel een xtje 2 proeven rijden. *LOL* maar niet zo heel vaak hoor. heb er pas 2 meegemaakt dit binnenseizoen