MacavityL schreef:voorzitter is al vergeven??(omdat ik die mis nl).
I myself dus voor dit moment.
Op dit moment bestaat het bestuur uit me, Fitz en Scum
.De vereniging kan dus echt opgericht worden als 'we' dat willen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Owja dat is trouwens ook nog een leuke. Het schijnt dat de NDR dus ook grote geldbedragen aan de KNHS afstond, en dat dat per dit jaar is stopgezet. Weer minder inkomsten voor de KNHS!
Ben het gemiep echt zat en wil dus ook geen startkaart aanvragen omdat ik dan voor elk paard dat ik toevallig zou uitbrengen (ben afhankelijk van andermans paarden) een aparte startkaart a raison de (correct me if I'm wrong, gaat over endurance) 26 pleuri moet aanschaffen. Lijkt niet veel, maar voor die ene wedstrijd in 't jaar om mijn startgerechtigdheid te behouden heb ik voor mezelf besloten dat ze dat in hun koninklijke aars mogen steken
Dan maar niet. Misschien dat ik van gedachten verander, maar 't ziet er eigenlijk niet naar uit. Heb al wel bedacht dat als ik de loterij win, ik met een gedeelte een nieuwe bond ga oprichten, want dit zootje ongeregeld verdient het allemaal gewoon niet. Denk alleen dat als puntje bij paaltje staat ik dan de enige ben in mijn eigen bondje, maar goed, je moet er iets voor over hebben he
. Het punt wat ik ermee wilde maken is dat bij vrijwel elk initiatief tot verandering (of dat nou de overheid is of een paar simpele zielen die het er niet mee eens zijn) heel wat voeten in aarde heeft. Dit ook. Een van de aspecten is dat daar behoorlijk wat geld, inzet etc. voor nodig is. Als puntje bij paaltje komt trekken heel veel mensen hun keutel terug, ik denk dat de paardensport in het algemeen daar geen uitzondering in is. Ik vind het dan ook lovenswaardig dat dit kleine groepje het wel gedaan heeft.
Lovely schreef:Essie, de presentatie is nog niet klaar, dus als je even geduld hebt...