Nemen jullie iemand mee op wedstrijd?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Re: Nemen jullie iemand mee op wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 14:48

Ik ga vaak alleen en op wedstrijd zijn bekende die mij een handje helpen waar nodig. Vaak alleen met het laden van mijn wagen en voorlezen van de proef.
Met het 2span moet je een groom op je wagen hebben, dan heb ik vaker wel iemand mee.

Ik vind het ook heerlijk om alleen op pad te gaan hoor, gewoon op mijn dooie gemakje, zelf rustig voorbereiden enzo. Ik vind het een ramp dat het nu even alleen niet lukt omdat ik net geopereerd ben en op krukken loop.
Vorige week had ik 3 man mee om te helpen, ik werd er spontaan zenuwachtig van en het ging alleen maar chaotischer dan wanneer ik het zelf doe.

Clinics (ook met het 2span) doe ik ook rustig in mijn eentje. Ik red me wel, mooi optijd heen, even extra borstelen, rustig tuigen er op, wagen er achter, pony's los en rijden maar.

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 14:58

Ik heb op dressuur altijd iemand mee om voor te lezen. Ik ken de proeven maar heb teveel stress om ze te vergeten dan.

Op jumping is het altijd handig iemand bij te hebben maar is niet persee nodig vind ik. Ik trek gemakkelijk mijn plan en durf gauw iets aan omstaanders te vragen.

Carnivoria

Re: Nemen jullie iemand mee op wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 19:26

Ik nam altijd mijn moeder mee, zij is de rust zelve dus dat is echt super fijn. :)

Verder meestal een vriendin, voor het poetsen en zadelen.