Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Is het mogelijk om als je zelf geen paard hebt mee te doen aan wedstrijden op één of andere manier? Heb wel een verzorgpaard waar het op termijn wrs mee zou kunnen maar dat weet ik nog niet 100% zeker. Anders ga ik op zoek naar een leasepaardje waar dat wel mogelijk mee is maar als het anders gaat ga ik die optie ook nog eens bekijken
.
.
. 

Varekaj schreef:Dat kan alleen als je toestemming krijgt van de eigenaar. Voor VLP moet het paard in ieder geval een immatriculatienummer hebben. Dat is een nummer dat maar 1x in het hele paardenleven aangevraagd moet worden maar zonder dat nummer kan je niet starten. Dit kostte mij indertijd €75, geen idee of dat nog hetzelfde is.
Ankimo schreef:Ik kom even binnenvallen hoor
Binnenkort verhuis ik samen met paard naar België toe (van Nederland) vanwege de studie. Als het even mee zit zou ik hier en daar een wedstrijdje willen pakken mocht het gaan qua tijd. Wij starten momenteel Intermediaire 1, waar moet ik mij dan zoal inschrijven bij organisaties oid om te kunnen starten? Hoe gaat het zoal in z'n werk wanneer je internationaal niveau start? Thanks alvast^^
) .