Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bettine schreef:Ollie hebben we nu trouwens even stil gezet, het wou niet meer, misschien teveel gedaan ofzo.
Hij is ook drachtig van Gribaldi, en als het goed is komt rond 21 maart volgend jaar een veulen!
Bettine schreef:Dankjulliewel allemaal
Ik ben van plan zoveel mogelijk de wedstrijden ZZ-licht te starten die hier in de buurt zijn, en als er een leuke Z2 wedstrijd is, start ik die ook nog wel, maar dat zijn denk ik vooral de buitenwedstrijden die ik leuk vindt
Ilindra"]
Gefeliciteerd, echt super gedaan![]()
Heb even in je profiel gekeken en moest hier wel even om lachen![]()
[quote="Bettine schreef:Ollie hebben we nu trouwens even stil gezet, het wou niet meer, misschien teveel gedaan ofzo.
Hij is ook drachtig van Gribaldi, en als het goed is komt rond 21 maart volgend jaar een veulen!
CGJ12"]
[quote="Nistria schreef:Ik zag trouwens dat een ZZGP-jurilid 2x onderaan stond met 55% in het ZZ-licht.
Nistria"]
[quote="CGJ12"][quote="Nistria schreef:Ik zag trouwens dat een ZZGP-jurilid 2x onderaan stond met 55% in het ZZ-licht.
Margon"]
[quote="Tyrza schreef:
Margon, vanaf 60% heb je winst. (60 % staat als gemiddelde van een 6, bij 58.44% is dat dus een dikke 5,8 als gemiddelde)
prakkie schreef:Btw Bettine. Er zijn maar 2 junioren opgenomen in het A-kader, dus er zijn nog 2 plekkies vrij. Je moet normaal 2 keer 60% rijden, maar ze willen het waarschijnlijk verlagen naar 1 keer 60%....dus ga ervoor!!!