Ik heb zelf al meer gesprongen maar heb 1 juni mijn BB debuut met mijn dressuurpaard die erg goed blijkt te springen. Dit jaar nog een keer B springen zou natuurlijk wel helemaal gaaf zijn!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shelly21 schreef:Wat ik zie van jullie zie gaat dat zeker lukken!
Waar ga je die bb springen? Ik doe in weerselo de BB mee en in Rossum Rindje BB en rondje B
En omdat het leuk is!Change3x schreef:Ik lees iets over een 4 jarige die 'nog' maar BB springt, mijn 4 jarige die is alleen nog maar zadelmak en nog lang niet klaar voor iets wat op een parcours lijkt.
Ik heb zelf al meer gesprongen maar heb 1 juni mijn BB debuut met mijn dressuurpaard die erg goed blijkt te springen. Dit jaar nog een keer B springen zou natuurlijk wel helemaal gaaf zijn!
[ [url=m/2QObGD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sh4VpS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Majken schreef:Shelly, ik weet niet in welk deel van het land je woont, maar de cross waar ik heenga in Nuenen kan je je opgeven voor BB60 of BB80 cm. Dus 60cm is dan erg makkelijk om mee te beginnen natuurlijk!
Al enkele BB en B parcoursjes geprobeerd, maar mijn 8 jarige kwpn merrie Edessa is op vreemd terrein al direct wat zenuwachtiger en vindt het heel spannend. Ik ook en ik stop ook compleet met het 'blijven rijden', het resultaat hiervan dat we alle keren vrij snel zijn uigebeld.. 

Veeeeel kilometers maken en plezier blijven maken is het belangrijkste! Het moet natuurlijk ook wel leuk blijven

Maar beetje hetzelfde probleem als bij susanne, ik stop met rijden zegmaar en pony heeft heel snel in de gaten als k ook maar heel even twijfel.