Ik start de mijne in het paars

Jasje heeft ook paars tinten, maar zie je niet goed op de foto
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tengeltje11 schreef:hierboven de tinker,kan,indien de laarzen ook zwart zouden zijn.
nu vind ik het idd ook te druk,het bruin van de laarzen is er te veel aan.
het roze is totaal niet mijn ding,enorm schreeuwerig en straalt ook niets 'serieus' uit.
ik ben bijna zeker dat sommige juryleden iemand die in het roze rijdt,en iemand anders die exact dezelfde proef aflegt in neutralere kleuren,toch anders zouden beoordelen.
het mag niet,maar ik ben zeker dat zo'n dingen ook een minimale invloed hebben.
de grijze,beige,champagne-kleurige dekjes storen mij totaal niet,vind ik prima,zijn harmonisch met de rest van de combinatie.
en daar draait het om lijkt me.
als je harmonie uitstraalt in hoe je als combinatie naar voor komt,straalt dit ook uit in de manier waarop je rijdt en dat geeft een beeld naar jury toe.
tengeltje11 schreef:hierboven de tinker,kan,indien de laarzen ook zwart zouden zijn.
nu vind ik het idd ook te druk,het bruin van de laarzen is er te veel aan.
het roze is totaal niet mijn ding,enorm schreeuwerig en straalt ook niets 'serieus' uit.
ik ben bijna zeker dat sommige juryleden iemand die in het roze rijdt,en iemand anders die exact dezelfde proef aflegt in neutralere kleuren,toch anders zouden beoordelen.
het mag niet,maar ik ben zeker dat zo'n dingen ook een minimale invloed hebben.
de grijze,beige,champagne-kleurige dekjes storen mij totaal niet,vind ik prima,zijn harmonisch met de rest van de combinatie.
en daar draait het om lijkt me.
als je harmonie uitstraalt in hoe je als combinatie naar voor komt,straalt dit ook uit in de manier waarop je rijdt en dat geeft een beeld naar jury toe.
tengeltje11 schreef:dit vind ik nergens op slaan. Want voor het partnerschap tussen paard en ruiter maakt het echt niet uit wat voor kleur je outfit is sterker nog kreeg op mijn laatste wedstrijd juist te horen dat ze van ons hadden genotenqua tinker,zelfs met een bruin jasje blijft je met het zwart-bruin zitten(paard kan je namelijk niet bruin-bont maken).
dus voor mij zou naast het paars,de rest zwart moeten zijn,dan zou het prima zijn.
@Joyce,tuurlijk is het gewaagd.
maar een wedstrijd hoeft helemaal niet 'gewaagd' uit te stralen.
een wedstrijd draait om het partnerschap met je paard,wat je in de piste naar voorbrengt en uitstraalt.
daarmee vind ik schreeuwerige dingen(zoals dat roze),totaal niet gepast.
doe dat in een les,training,wandeling,....maakt niet uit,maar een wedstrijd draait om het totaalplaatje,daar komt uitstraling ook bij.
antje_vip schreef:volgens mij wordt er tegenwoordig heel erg vergeten dat het voor de meeste mensen gewoon een hobby is dat hoeft niet professioneel te zijn aangezien we er niet onze brood mee verdienen maar onze ontspanning en plezier mee belevenIk vind de roze set er totaal niet professioneel/verzorgd uitzien, sorry.
Ikzelf vind wit altijd het mooist, tenzij je een wit paard hebt. De grijze sets op de schimmels vind ik prachtig!
Veulen84 schreef:Ik vind het roze best leuk. Maar stoor me erg aan de grote hoeveelheid bijkleuren. Zwart tuig, zwarte laarzen, wit bontje, wit onderleg, grijze cap, grijs randje.
Dan zou ik echt kiezen voor roze met 1 enkele andere kleur.