Balen. Maar je trekt indd aan het kortste ens ben ik bang. Wijs besluit gezien het belang van de juiste relatie met de club. Maar wel jammer, mocht het echt met opzet zijn.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lau schreef:Mirjam_x schreef:Dat andere meisje wil inderdaad haar winstpunt niet opgeven.. Nu is het ook zo dat zij op de vereniging waar de wedstrijd was staat met haar paard, dus ja zij en de contactpersoon van het secretariaat kennen elkaar ook goed.
De namen van mij en de andere ruiter en de paarden zijn er later met de hand opgeschreven, waarschijnlijk is het daarbij fout gegaan.
Ik heb besloten het toch maar hier bij te laten, omdat ik vaker bij deze vereniging ga starten. Ik heb (nog) geen trailer en deze vereniging is dichtbij.
Heel erg bedankt voor de reacties allemaal! Ze hebben me erg geholpen met het nog van andere kanten te bekijken.
Ik vind het goed dat je het hier bij laat erg dapper.
Ik krijg nu een hee naar gevoel bij het met de hand geschreven. Dat doe je normaal altijd gelijk en niet achteraf. Mijn achterdochtigheid zegt dat het doorgestoken kaart is.
Roodvos schreef:Als jij een protocol hebt met jouw combinatienummer erop, met de datum en locatie van die wedstrijd en een winstpunt en afgetekend door de jury, dan is dat gewoon JOUW resultaat. Als de registratie in Mijn KNHS anders is, dan zou ik het protocol inscannen en naar de KNHS mailen met dat er een fout is gemaakt met de invoer. Dat jij betreffende wedstrijd een winstpunt hebt gehaald, zie bijlage. En dan printscreen erbij van Mijn KNHS dat het daar anders is.
parelxx schreef:Als ik het zo lees zijn in de eerste proef door jullie 186 & 184 gereden en in de tweede proef 172 & 166.
Aangezien je twee verschillende proeven rijdt, heb je van elke proef een protocol dus moet je 1 winst hebben.
Je kan aantonen dat je recht hebt op die ene winstpunt, maar dan moet je jezelf alleen afvragen of die ene winstpunt al het werk en eventuele slechte naam bij KNHS/vereniging/jury wil.
Jennyj01 schreef:parelxx schreef:Als ik het zo lees zijn in de eerste proef door jullie 186 & 184 gereden en in de tweede proef 172 & 166.
Aangezien je twee verschillende proeven rijdt, heb je van elke proef een protocol dus moet je 1 winst hebben.
Je kan aantonen dat je recht hebt op die ene winstpunt, maar dan moet je jezelf alleen afvragen of die ene winstpunt al het werk en eventuele slechte naam bij KNHS/vereniging/jury wil.
Hoezo een slechte naam bij de KNHS? TS heeft toch niks verkeerd gedaan?