Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Draver_Dirk schreef:Ik heb vorige week met de KNHS gebeld waarom de punten nog in afwachting van verwerking zijn. Antwoord was dat ze een nieuw computersysteem in gebruik hebben genomen wat nog niet goed werkt. De punten worden wel in het systeem opgenomen, maar de check vindt niet plaats, dus alles staat
i.a.v. verwerking. Schijnt deze week opgelost te worden, al is deze week al bijna om
Draver_Dirk schreef:Draver_Dirk schreef:Ik heb vorige week met de KNHS gebeld waarom de punten nog in afwachting van verwerking zijn. Antwoord was dat ze een nieuw computersysteem in gebruik hebben genomen wat nog niet goed werkt. De punten worden wel in het systeem opgenomen, maar de check vindt niet plaats, dus alles staat
i.a.v. verwerking. Schijnt deze week opgelost te worden, al is deze week al bijna om
Nope, nog steeds niets. Inmiddels bijna de Z uitgereden maar volgens de standen Z+1.
Draver_dirk schreef:Nope, nog steeds niets. Inmiddels bijna de Z uitgereden maar volgens de standen Z+1.
FriesWytske schreef:En als je de einddatum veranderd naar de datum van nu. Staan ze er dan niet bij. Met als tekst bij de status i.a.v. verwerking. Daar staan er bij mij nu nog verschillende bij.
Knhs wel gemaild en verteld dat het veel onsuidelijkheid creeeerd Jolien87 schreef:Neem even contact op met de vereniging waar je zondag gaat rijden in hoeverre dit een probleem is.