Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Anoeska schreef:Ik ben er wel voor om het vriendelijke, doch duidelijk, te verwoorden.
amoj schreef:Hierom ben ik gestopt met wedstrijden. Je eindigt alleen hoog als je een dure sportknol met dure spullen onder je kont hebt.
Klaas15 schreef:EVELIJN ik ben het niet met je eens, ook wij als juryleden hebben regels,en mogen zeker zo'n dingen niet opschrijven.
Echter wel op een andere manier verwoorden.
Ik ben zelf jurylid en kwam afgelopen zomer iets op het protocol van onze dochter tegen, ik ben naar het secretariaat gegaan en netjes gevraagd of ik de jury even kon spreken.
De jury (ook nog een oud bekende van mij)zei dat ze het wel netjes vond.
Waar het omging is dat er opgeschreven stond JE ZIT ZO KROM ALS EEN HOEPEL.
Vreemd want als er iemand recht en netjes kan zitten is het onze dochter.(Toen 13 jaar)
Het ging mij niet om het punt maar puur om de opmerking.
Doordat deze jury mij niet ter woord wou staan heb ik meteen de KNHS gebeld en actie ondernomen, het protocol opgestuurd en dit is toen behandeld.
Ik ben hier door de KNHS in het gelijk gesteld en de jury heeft een waarschuwing gekregen.
Effin ook mindere ruiters moeten kunnen rijden zonder afgekraakt te worden, het is basis sort en geeen internationale sport.
De juryleden die zo jureren vind ik waardeloos, en ik zou zeker het protocol en waarom jij dat vindt naar de KNHS mailen.
Daarbij komt nog eens dat de jury haar gegeven punten en opgeschreven tekst moet kunnen onderbouwen.
CharleyT schreef:Klaas15 schreef:EVELIJN ik ben het niet met je eens, ook wij als juryleden hebben regels,en mogen zeker zo'n dingen niet opschrijven.
Echter wel op een andere manier verwoorden.
Ik ben zelf jurylid en kwam afgelopen zomer iets op het protocol van onze dochter tegen, ik ben naar het secretariaat gegaan en netjes gevraagd of ik de jury even kon spreken.
De jury (ook nog een oud bekende van mij)zei dat ze het wel netjes vond.
Waar het omging is dat er opgeschreven stond JE ZIT ZO KROM ALS EEN HOEPEL.
Vreemd want als er iemand recht en netjes kan zitten is het onze dochter.(Toen 13 jaar)
Het ging mij niet om het punt maar puur om de opmerking.
Doordat deze jury mij niet ter woord wou staan heb ik meteen de KNHS gebeld en actie ondernomen, het protocol opgestuurd en dit is toen behandeld.
Ik ben hier door de KNHS in het gelijk gesteld en de jury heeft een waarschuwing gekregen.
Effin ook mindere ruiters moeten kunnen rijden zonder afgekraakt te worden, het is basis sort en geeen internationale sport.
De juryleden die zo jureren vind ik waardeloos, en ik zou zeker het protocol en waarom jij dat vindt naar de KNHS mailen.
Daarbij komt nog eens dat de jury haar gegeven punten en opgeschreven tekst moet kunnen onderbouwen.
Collega, fijn dat je gelijk gekregen hebt van de KNHS, joepie! Geeft een goed gevoel denk ik. Maar zoals je zelf aangeeft, het is basissport, moest je om zoiets nou serieus de KNHS lastig vallen? Leg je dochter uit dat juryleden ook maar mensen zijn en niet volmaakt(net als jij pappa) en klaar er mee. Ik heb het niet zo op collega's die anderen ''aangeven'' bij de bond.
Klaas15 schreef:CharleyT je schrijft fijn zo collega's af te schrijven en te melden bij de KNHS, Als je de regels weet HOOR je de ruiter te woord te staan daarom moet je ook een half uur na de uitslag aanwezig blijven !!!!!!!!!!!!!
En ja het melden bij de KNHS is alleen maar goed, de landelijke dressuursport is pure vriendjes politiek geworden. En jij snapt net zo goed als ik dat dat waar is.
PUNT !
Citaat:Hierom ben ik gestopt met wedstrijden. Je eindigt alleen hoog als je een dure sportknol met dure spullen onder je kont hebt.
Sababber schreef:Tja, ik neem aan dat een jury dat soort dingen niet zomaar opschrijft? Wat is er tijdens de wedstrijd dan aan de hand geweest? Een jury heeft nou eenmaal een mening.. Maar als dit meerdere keren voorkomt bij verschillende jurys lijkt me toch dat er wel iets aan de hand moet zijn?
amoj schreef:Hierom ben ik gestopt met wedstrijden. Je eindigt alleen hoog als je een dure sportknol met dure spullen onder je kont hebt.