Selina schreef:Ik zeg dat IK het te ver vind om daarna nog een dressuurwedstrijd te doen. Ik zeg nergens dat het ver IS. Dus als anderen het doen, moeten zij dat vooral doen. IKZELF doe het niet. Mag ik vinden toch?Het is overigens vind jij, zonder t.
Ik vind dat ook hoor! Maar meningen verschillen hè
En het ene paard is het ander niet.
Ik zou het niet in mijn hoofd halen om 7 km heen, 2 Z proeven en 7 km terug te rijden. Ondanks dat mijn paard het vast zou kunnen vind ik het niet eerlijk voor haar.dan doe ik die buitenrit liever de dag erna ofzo.
Maar ts vraag het gewoon aan je stalgenootje het is echt niet brutaal. Desnoods voor n vergoeding ? Of in ruil voor Hulp?
Weet niet of jullie in dezelfde klasse starten maar sommige verenigingen houden nog wel is rekening ermee als je zegt dat je met z'n tweeen komt. Moet je dit natuurlijk wel netjes aangeven ruim van te voren.
) ik heb een eigen trailer, hartstikke fijn ding.. Heb alleen geen ervaring met trailer rijden en geen trailer rijbewijs. Soms als ik heel goed plan en van te voren schriftelijk een verzoek in dien, neem ik de combinatie van mijn staleigenaar mee en mijn groom rijd dan. Maar dat is zo'n gedoe.. Pfff... Dan moet het al een belangrijke wedstrijd zijn.