Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Alleen vond ik mijn ponytijd echt superleuk omdat je toch meer een samen-gevoel hebt dan bij de paarden. En je kunt de rest van je leven nog bij de paarden starten dus ik kan je echt aanraden om nog lekker je ponytijd uit te rijden
Zoefferd schreef:Bij de paarden rijden is juist hartstikke leuk! ik startte ook B toen ik 13 was. De volwassenen zijn juist heel aardig hoor! Soms maak je ook wel eens een praatje met de andere deelnemers tijdens het uitstappen. Ik weet zelf niet echt het verschil tussen de paarden en pony's. Want ik heb in 2011 ofzo voor het laatst bij de pony's gestart gewoon in de B met mijn shetlander. Dus dat kan ik me niet zo goed meer herinneren. Je mag me PB hoor als je nog vragen hebt misschien.
L_alice schreef:gewoon tussen de paarden gaan starten.
Er word gekeken naar je proef, en niet naar hoe oud je bent.
Is het zelfde als dat je 18+ bent en een pony rijd, moet je ook tussen de paarden starten. Dit is bij mij het geval. Je hoort vaak dat ze dan minder kunnen jureren, maar dat is niet het geval hoor!
Gewoon lekker doen.
0000 schreef:L_alice schreef:gewoon tussen de paarden gaan starten.
Er word gekeken naar je proef, en niet naar hoe oud je bent.
Is het zelfde als dat je 18+ bent en een pony rijd, moet je ook tussen de paarden starten. Dit is bij mij het geval. Je hoort vaak dat ze dan minder kunnen jureren, maar dat is niet het geval hoor!
Gewoon lekker doen.
Jij hebt zelf ook ervaring bij de pony's en de paarden neem ik aan, aangezien je dit zo stellig weet te vergelijken?
heel tevreden dus voor zo'n groot terrein voor het eerst in haar leven.