mag ik mij ook melden?
ik heb een verzorgpony waar ik nu B wedstrijden mee start ongeveer 1 keer per maand.
als jullie liever alleen m1 of hoger willen hebben vind ik het ook goed maar dan ben ik weer weg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

matedor schreef:hoi!
mag ik mij ook melden?
ik heb een verzorgpony waar ik nu B wedstrijden mee start ongeveer 1 keer per maand.
als jullie liever alleen m1 of hoger willen hebben vind ik het ook goed maar dan ben ik weer weg

Hillady schreef:Ik rijd ook nog maar B...![]()
Oh super cindy! Wat heb je geoefend?
altijd fijn zo'n afwijkende profielnaam hahaglenstorm schreef:Ik heb zo weer viertal training. Zin in
Cindy lekker getraind!
Ik rijd wel nog niet in de M-klasses
Maar de sky is de limit hier.

ga naar school met de trein )

wat bespiering en vet erbij 

(kijkt eens lief
)
x_Kaat_x schreef:Ah wat leuk!Ik rijd wel nog niet in de M-klasses
Ik ben Kaat, ik ben 17 en zit in mijn laatste jaar![]()
Sinds vorige zomer rijd ik wedstrijden en ben wegens meerdere overwinningen eind seizoen al overgegaan naar B2 (LRV België )
Ik heb sinds 27 augustus mijn eigen topper Don Amigo ( Lord Leatherdale x Edison ) http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/1617406
Hij is 6 jaar en nooit fantsoenlijk doorgereden. Dus een paard met veel werk aan. We hebben al enkele onderlinge wedstrijdjes gereden (Vlp-kempische ) gewoon de laagste klasse E5 en starten in de zomer B2 (LRV)
Ik hoop later Vlp te rijden maar we zien wel![]()
Eerst dat paard van me maar eens gereed krijgen![]()
Ik rijd 5 dagen van de 7 met hem na school (ben pas om half 6 thuis helaasga naar school met de trein )
Dit is mijn toppertje![]()
[ Afbeelding ]
dit is bij de vorige eigenaar getrokken in de zomer. Ondertussen is hij al heel wat veranderdwat bespiering en vet erbij
[ Afbeelding ]
Ik mag me wel melden hee?![]()
(kijkt eens lief
)
. 19 april ga ik BB springen starten met mijn paard, we doen meteen de 90 cm, omdat ik weet dat we dat aankunnen! Als ik deze springwedstrijd nou onwijs leuk vind ga ik officieel starten in de springsport. Dressuur vind ik ook erg leuk maar ik denk toch dat mijn hart(en dat van mijn paard!) bij het springen ligt.
cindy1000 schreef:x_Kaat_x schreef:Ah wat leuk!Ik rijd wel nog niet in de M-klasses
Ik ben Kaat, ik ben 17 en zit in mijn laatste jaar![]()
Sinds vorige zomer rijd ik wedstrijden en ben wegens meerdere overwinningen eind seizoen al overgegaan naar B2 (LRV België )
Ik heb sinds 27 augustus mijn eigen topper Don Amigo ( Lord Leatherdale x Edison ) http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/1617406
Hij is 6 jaar en nooit fantsoenlijk doorgereden. Dus een paard met veel werk aan. We hebben al enkele onderlinge wedstrijdjes gereden (Vlp-kempische ) gewoon de laagste klasse E5 en starten in de zomer B2 (LRV)
Ik hoop later Vlp te rijden maar we zien wel![]()
Eerst dat paard van me maar eens gereed krijgen![]()
Ik rijd 5 dagen van de 7 met hem na school (ben pas om half 6 thuis helaasga naar school met de trein )
Dit is mijn toppertje![]()
[ Afbeelding ]
dit is bij de vorige eigenaar getrokken in de zomer. Ondertussen is hij al heel wat veranderdwat bespiering en vet erbij
[ Afbeelding ]
Ik mag me wel melden hee?![]()
(kijkt eens lief
)
Jahoor welkom, gaaf paard heb je! Hoe zit dat nou precies met de klasses in belgie? Daar ben ik niet zo thuis in haha

ik hoop dat alles juist is, van kempische kan wel wat niet kloppen
rijd nog geen kempische duss...
.
Maar eerst goed die basis bij Amigo erin proppen
OneAndOnlyx schreef:Ik zal even wat meer info geven dan alleen wat ik al had staan xd.
Ik ben Lisanne, ben 16 jaar en ik ga binnenkort dus BB springen 90 cm met mijn paard Vera. Vera is een KWPN van Houston, ze is inmiddels alweer 12 en staat hier nu net iets langer dan een half jaar. Ik heb ook nog 2 Shets van 21 & 6 die van mij zijn, met mijn Shetjes doe ik zelf niet zoveel meer. Ik heb een verzorger die graag rondjes met ze loopt waarvan zij ook 100% genieten. Zij blij, ik blij.
Zoals ik net ook al aangaf doe ik nu nog niks officieel, ik rij FNRS wedstrijdjes ong 1x in de 2 maanden en ga 19 april dus BB springen. Als ik dit nou leuk vind ga ik een startpas aanvragen en wil ik verderop komen in de springsport. Hier ligt onze passie in, dit willen we gaan doen! Ook wil ik echt graag een keer eventing gaan doen.
Vera:
[ Afbeelding ]