pfff wat een gezeik, haal dit site dan ook helemaal uit de lucht KNHS! want nu kunnen sommige mensen wel inschrijven en de meeste niet. Je zal wel zien dat alle bekende namen wel weer op de lijst staan dadelijk!
Ik baal ook echt.. Ik wilde mij registeren dan kan ik mij morgen vroeg opgeven voor de instructie weken maar helaas, nogsteeds niet beschikbaar..
Percy
Geplaatst: 01-02-15 13:29
Wij zijn de halve nacht bezig geweest en vanmorgen weer. Baal hier echt heel erg van. Van de drie paarden die we wilden inschrijven stond er vannacht maar één op de lijst maar in de klasse van één van de andere paarden.
Zelfs mijn ochtendmens dochter is tot 2.30 uur bezig geweest. Ze heeft het geld wel overgemaakt maar omdat wij in België wonen zal dat ook niet direct op de rekening van de organisatie staan.
Helaas hebben we moeten constateren dat de site www.mijnknhs.nl onbereikbaar is. Waarschijnlijk door de massale schrijvingen voor onze wedstrijd is de server ‘gecrashed’. Enkele is het gelukt, maar kort na middernacht was de server al onbereikbaar.
Wij hopen dat de technische problemen zo spoedig mogelijk zijn opgelost. Zodra dit het geval is, zullen wij u een mail sturen, zodat u alsnog in kunt schrijven via https://www.mijnknhs.nl/Account/Login.
Wij hebben dit jaar gekozen om in te schrijven via mijnknhs.nl, dus de hele procedure is daar op ingesteld. Wij willen u dan ook met nadruk verzoeken, zodra de site weer beschikbaar is, alsnog via www.mijnknhs.nl in te schrijven. Dit geldt overigens niet voor de terreinrit. Deze deelnemers kunnen inschrijven via onze site www.sgwalphenchaam.nl.
Wij hopen dat u begrip heeft voor de situatie, en onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Secretariaat SGW Alphen-Chaam
Lielle
Geplaatst: 01-02-15 13:39
ik zag het. Heb net een mail terug gestuurd dat ik dat oneerlijk en niet verstandig vind.