Wel ingeschreven, niet op de lijst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kleinvosje

Re: Wel ingeschreven, niet op de lijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 18:03

Zeker doen hoor, vooral bij een whiplash moet je meteen goed onder behandeling komen. Let alsjeblieft goed op wat je voelt en geef alles, ook als je het maar een klein dingetje vindt, door aan de arts.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 18:08

Sterkte, daar zit je niet op te wachten, ik maak er uit op dat je van achteren aangereden bent, neem het heel serieus want ik heb een zwager die ook is aangereden bij een verkeerslicht. Klein tikje maar hij is bijna vier jaar uit de running geweest. Gelukkig helemaal hersteld maar ook omdat hij bleef zoeken naar herstel, was een topsporter die triatlons en marathons liep en geen piepert maar na het ongeval is hij echt een jaar of drie als een oude man door het leven gegaan. Schoonzus zelfde verhaal, heeft in een kettingbotsing gezeten en kon een jaar niet werken, zij heeft een letselschade advocaat ingehuurd. En na lang touwtrekken een vergoeding gekregen ter hoogte van haar jaarsalaris.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 18:13

ojee, sterkte ts! En idd langs de dokter gaan hoor...je voelt je nu al beroerd genoeg,maar ( zoals al eerder gezegd) mocht je later nog klachten krijgen, kan dat in ieder geval gelinkt worden aan deze aanrijding. Voornamelijk wbt verzekering.

Wbt de wedstrijden: misschien per mail nog even je volgende inschrijvingen laten bevestigen? En als je op de reservelijst staat: altijd een dag voor de wedstrijd even bellen, dat is vaak het moment, waarop er nog wel iemand afzegt ( of uitvalt ;-) )

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-14 18:19

Op advies en aandringen van mensen om me heen moet ik straks al naar de huisartsenpost. Nu kan het nog gelinkt worden aan de aanrijding en morgen kan ik ws nog minder.

Nou vraag ik me alleen af hoe dat zit als je geen werk hebt haha Want dat is mijn geval op dit moment.

De overige wedstrijden heeft ze al bevestigd maar ga me sowieso nog inschrijven via mijnknhs. Me dunkt ;)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 18:21

Als je geen werk hebt, heb je geen inkomstenderving bij ziekte n.a.v. deze aanrijding natuurlijk. Je hebt mogelijk wel kosten voor fysio, onderzoeken en weet ik wat, die moeten betaald worden door de veroorzaker. Dus heel goed dat je naar de huisartsenpost gaat!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:09

Wat denk je van kosten voor huishoudelijke hulp, eventueel je paard tijdelijk ergens stallen omdat je er niet voor kunt zorgen, fysio, enzenz. Niet te hopen dat je het nodig bent maar wel iets om rekening mee te houden.

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-14 19:11

Heb net de HAP gebeld. Moet om de 6uur 2 paracetamol en 3x daags 400mg ibu nemen. Mocht het vrijdag niet beter zijn dan eigen HA bellen. Whiplash kon ze nu sowieso niet vaststellen omdat mn spieren een klapper hebben gemaakt. Mocht ik onverwachts toch neurologische klachten krijgen dan moet ik wel terugbellen. En nu maar hopen dat het met een sisser afloopt want ben er nu al zat van :D
Super lief dat jullie meedenken en info geven, thnx

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 23:50

Mocht je op dit moment geen werk maar wel bvb een ww uitkering hebben, ook dan kun je in de ziektewet.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 21:34

Hoe is het met je gegaan vandaag, alles en overal pijn waarschijnlijk??

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-14 09:10

Gedurende de dag ging het verbazingwekkend goed! Alleen gister tegen de avond begon mn nek/bovenarm/schouder weer. Weet niet goed wat dat van ongein is maar goed.. we zien het wel. Anders maar even naar de fysio

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 12:59

Je spieren heb toch een harde klap gekregen. Zeker in je nek, je hoofd is erg zwaar als het onverwachts naar voren gegooid wordt door een klap van achteren. Ben je al bij de huisarts geweest? Anders echt doen hoor!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 13:19

Splinterz schreef:
Gedurende de dag ging het verbazingwekkend goed! Alleen gister tegen de avond begon mn nek/bovenarm/schouder weer. Weet niet goed wat dat van ongein is maar goed.. we zien het wel. Anders maar even naar de fysio

Niet we zien wel. Naar de huisarts gaan.

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-14 13:38

Ok ok :D
Heb net gebeld en klachten uitgelegd. Ze gaat overleggen met de huisarts en moet over een uurtje terugbellen. Omdat ik alles gewoon vast kan pakken, mn armen kan heffen en geen tintelingen heb gaat ze er niet vanuit dat het ernstig is.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 13:41

Beter dat de huisarts je nu ziet, dan over een week. Als je er evt. meer last van krijgt. Dan sta je in het systeem en kun je het nog verhalen op de veroorzaker van het ongeluk. Als je pas over een week naar de huisarts gaat is dit toch al moeilijker om het te bewijzen. Tenminste zo is het ons verteld door de politie, toen wij een paar jaar terug een ongeluk hebben gehad

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-14 15:20

Ja klopt, ze hebben het iig genoteerd dus het is terug te vinden, mocht er toch echt iets aan de hand zijn. Voor nu zeggen ze: doorgaan met pijnmedicatie en er is niets aan de hand dus daar ga ik dan ook vanuit.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:09

Ik zou toch ook even contact opnemen met een fysio. Daar kun je heen zonder verwijzing. Ik vind het een beetje laks van je huisarts dat ie je niet wil zien, je hebt er duidelijk last van en het is verzekeringstechnisch belangrijk dat je ernaar hebt laten kijken.

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-14 16:34

Ik had al verwacht dat hij me niet wou zien.. Tis nogal een eikel wat dat betreft. Afspraak bij fysio is gemaakt, de 30e mag ik erheen.