Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bijkomend voordeel is ook dat je altijd hulp en een voorlezer hebt, haha.
Snollygoster schreef:Zijn jullie van plan om dezelfde proef/klasse te starten? Zo ja dan zou ik het echt niet doen. Ik kan sowieso al niet tegen concurrentie van mijn eigen club, maar moest (als ik een bijrijder had) mijn bijrijder van me winnen met mijn eigen paard zou ik echt koken
Mariettjj schreef:Snollygoster schreef:Zijn jullie van plan om dezelfde proef/klasse te starten? Zo ja dan zou ik het echt niet doen. Ik kan sowieso al niet tegen concurrentie van mijn eigen club, maar moest (als ik een bijrijder had) mijn bijrijder van me winnen met mijn eigen paard zou ik echt koken
Haha, je rijdt toch voor jezelf.![]()
Ik vind punten altijd belangrijker dan plaatsing. Eerste worden met 179 heb je alsnog net niks aan.

rayo_de_sol schreef:Allebei starten met hetzelfde paard lijkt me geen probleem. Allebei op dezelfde dag rijden zal ik niet zo fijn vinden, dan heeft degene die als eerst start een lekker vlot paard, en degene die als laatste start, heeft dan een moe paard wat je vooruit moet branden. Nu is niet ieder paard hetzelfde en zal dat misschien bij jullie reuze meevallen, maar als ik naar mijn eigen paard kijk, wat zich bij het losrijden al druk loopt te maken, heb ik de eerste proef een super paard! en de tweede proef heb ik altijd het gevoel dat ik er super aan moet werken.
Want het zou toch wel een slechte conditie zijn bij het paard als hij na 1 dressuurproefje van 6 minuten al moe is.
. dorothea schreef:We beschikken niet over een trailer, en hebben alleen op stal wedstrijden in het zomerseizoen.