Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik weet niet of dat komt door het niveau of doordat ik er een jaar uit heb gelegen, misschien wel gewoon doordat ze in het m toch echt wel ineens veel meer van je verwachten maar dat is mijn ervaring
renee16 schreef:Nou het valt me anders toch nog steeds op. Dat een combinatie waarvan paard een ontspannen rondje loopt maar niet aan elkaar is of echt nageeflijk. Toch boven een combinatie kan staan die het paard rijtechnisch goed voor elkaar heeft maar nog behoorlijk wat fouten maakt.
In mijn ogen gaat hier ook iets mis.
. _tarja_ schreef:Ik heb met mijn D pony (fjord) zowel tussen de pony's als de paarden gestart. Maar ik vind dat er tussen de paarden strenger gejureerd wordt. Ik reed tussen de pony's makkelijker mijn punten.
lisaislisa schreef:_tarja_ schreef:Ik heb met mijn D pony (fjord) zowel tussen de pony's als de paarden gestart. Maar ik vind dat er tussen de paarden strenger gejureerd wordt. Ik reed tussen de pony's makkelijker mijn punten.
Misschien komt dat door de gangen? Niet banketstaaf bedoeld, maar als jij tussen de paarden rijdt dan is het verschil gewoon groter toch?
ze heeft een sterk achterbeen, maar wel korte gangen. Met name de draf. En dan is het verschil met een ander paard ook groter natuurlijk.