Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aranel schreef:Neonlight schreef:Wij moeten meestal ook heel vroeg vertrekken naar de wedstrijd (tussen 02:00 en 06:00 doorgaans) met 3 tot 5 pony's. Wij vlechten ze een dag van te voren in, en knotten 's morgens op. Lukt dit niet, staan we gewoon nog wat eerder op.
Whuuu midden in de nacht naar wedstrijd???!! Woon je in Limburg en start je in Friesland? Of rij je internationaal?
Ts: dag van tevoren kan prima hoor, deed ik ook gewoon. Eventueel een halsdeken erop.
.
.
... trysteffy schreef:Mijn stal gaat pas om half 8 open ik ben de enigste op die stal die wedstrijden gaat rijden ik wil heus we eerder opstaan maar dan sta ik voor een gesloten poort. Ik heb die ochtend een half uur de tijd want om 8 uur moet ik al stap voets weg het is ongeveer 3 kwartier rijden dus paard is dan al mooi opgewarmd. Dus ik doe het dan toch liever een dag van te voren ik doe het trouwens met naald en draad. Ik ga van de week al naald knippen dat ik dat al heb gehad.