Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gabbe schreef:Idd even woonplaats vermelden. Ik ga vast mee met twee mensen op wedstrijd 1 mennen en een ohz vind het onwijs leuk om te doen. Lees ook vreemden als ze er om vragen geen probleem. Misschien dat een advertentie plaatsen wel kan helpen om iemand te vinden of een oproepje op fb.
@sjolvir als je nou bij ons op zwartewaal start kan je pb sturen hoor ben er dan toch altijd al om te lezen!
thanks maar ik zit in Leiden en omgeving.
Mijn pony staat in Santpoort-Noord. Heb heel veel paardenmensen om me heen, maar helaas kunnen ze wegens omstandigheden vaak niet als ik een wedstrijd iets verder van stal heb. Op Manege de Groene Heuvel (wat op loopafstand is kan ik nog wel eens mensen vragen die daar rondlopen). Gisteren zou ik wedstrijd hebben in Aerdenhout (kringkampioenschappen) en toen had ik pas de avond ervoor eindelijk iemand kunnen vinden. Dat geeft gewoon heel veel stress. Helaas wilde de pony gisteren de trailer niet in. Hij vond het na vijf dagen instructieweken Ermelo waarvan hij vrijdag was teruggekomen wel even genoeg.
FriesWytske schreef:Hier ook iemand die op zoek moet gaan naar een voorlezer. Ken de proeven wel uit mijn hoofd. Maar durf het op de wedstrijd nog niet aan om ze uit het hoofd te rijden. Ben gewoon te bang om iets te vergeten. Ik zoek meestal op de wedstrijd zelf een voorlezer of ik doe een oproepje op fb. Heb tot nu toe altijd een voorlezer gevonden. Heb gelukkig niet iemand nodig die hard schreeuwt, paard kan daar niet over.
FriesWytske schreef:Hier ook iemand die op zoek moet gaan naar een voorlezer. Ken de proeven wel uit mijn hoofd. Maar durf het op de wedstrijd nog niet aan om ze uit het hoofd te rijden. Ben gewoon te bang om iets te vergeten. Ik zoek meestal op de wedstrijd zelf een voorlezer of ik doe een oproepje op fb. Heb tot nu toe altijd een voorlezer gevonden. Heb gelukkig niet iemand nodig die hard schreeuwt, paard kan daar niet over.
De stem van de sergeant majoor zeiden ze altijd
Ik kom zelf zonder echt een keel op te zetten overal overheen. Maar ik kan dat dus ook heel goed controleren
Mocht iemand omg. Nijmegen nog iemand zoeken stuur maar pb! Nies_ schreef:Waarom rijd je niet gewoon uit het hoofd? Kun je eerst eens proberen door maar 1 proef ergens in de buurt te starten. Ik vind het een verademing. Geen voorlezers die fouten maken, voorlezer die je niet kunt verstaan, voorlezers die tegen 10 andere voorlezers omhoog moeten schreeuwen etc. Wat mij betreft heeft het alleen maar voordelen. Geeft een enorme rust, dwingt je om geconcentreerd te zijn en je bent veel meer met de proef bezig dan wanneer je iemand probeert te verstaan.
Kortom blond, te dom, zenuwen,
Eerste keer zonder voorlezer was wel doodeng, maar wilde daarna echt niet anders meer.
xFloortjeh schreef:Dichtbij [plaats]