voorlezer tijdens wesdstrijden gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Floortje

Re: voorlezer tijdens wesdstrijden gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 21:48

Dichtbij Breda :D

romyver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 21:52

oww oke,
haha
ik aan de andere kant van Brabant.
bij vliegbasis Volkel.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 22:18

Gabbe schreef:
Idd even woonplaats vermelden. Ik ga vast mee met twee mensen op wedstrijd 1 mennen en een ohz vind het onwijs leuk om te doen. Lees ook vreemden als ze er om vragen geen probleem. Misschien dat een advertentie plaatsen wel kan helpen om iemand te vinden of een oproepje op fb.

@sjolvir als je nou bij ons op zwartewaal start kan je pb sturen hoor ben er dan toch altijd al om te lezen!

Met mennen ben ik sinds tijdje gelukkige menner met groom die leest en extra groom!
Dat is echt ongekende luxe!
Onder het zadel blijft het behelpen.
Maar bedankt voor je aanbod, ga er allicht nog een keer gebruik van maken.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 22:20

misschien kan je het ook even op de bokt markt zetten?

TeamBellevue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 22:20

Woonplaats is Leiden. Ik weet nog niet hoe ik mijn bericht kan veranderen _/-\o_

TeamBellevue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 22:27

Bedankt voor de reacties *\%/*

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 23:09

@ Voorleestrio: Ik onder Eindhoven, 500 m van de Belgische grens :')

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 23:14

Ideetje voor een Algemeen topic? Hihi

Als mensen zoeken in omgv. Oss/Nistelrode, Ik wil ook best lezen als ik niks te doen heb ;)

TeamBellevue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 23:16

:)) thanks maar ik zit in Leiden en omgeving.

Sabrina_80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 08:53

Ach ja, ik zit dus met hetzelfde probleem. Maar je had mijn advertentie al gevonden zag ik. :) Mijn pony staat in Santpoort-Noord. Heb heel veel paardenmensen om me heen, maar helaas kunnen ze wegens omstandigheden vaak niet als ik een wedstrijd iets verder van stal heb. Op Manege de Groene Heuvel (wat op loopafstand is kan ik nog wel eens mensen vragen die daar rondlopen). Gisteren zou ik wedstrijd hebben in Aerdenhout (kringkampioenschappen) en toen had ik pas de avond ervoor eindelijk iemand kunnen vinden. Dat geeft gewoon heel veel stress. Helaas wilde de pony gisteren de trailer niet in. Hij vond het na vijf dagen instructieweken Ermelo waarvan hij vrijdag was teruggekomen wel even genoeg. :P

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 10:43

Hier ook iemand die op zoek moet gaan naar een voorlezer. Ken de proeven wel uit mijn hoofd. Maar durf het op de wedstrijd nog niet aan om ze uit het hoofd te rijden. Ben gewoon te bang om iets te vergeten. Ik zoek meestal op de wedstrijd zelf een voorlezer of ik doe een oproepje op fb. Heb tot nu toe altijd een voorlezer gevonden. Heb gelukkig niet iemand nodig die hard schreeuwt, paard kan daar niet over.

TeamBellevue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 11:15

Dat he ik ook, bang dat ik niet weet hoe i moet rijden en stress om iemand te vinden om voor te lezen.

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 21:39

FriesWytske schreef:
Hier ook iemand die op zoek moet gaan naar een voorlezer. Ken de proeven wel uit mijn hoofd. Maar durf het op de wedstrijd nog niet aan om ze uit het hoofd te rijden. Ben gewoon te bang om iets te vergeten. Ik zoek meestal op de wedstrijd zelf een voorlezer of ik doe een oproepje op fb. Heb tot nu toe altijd een voorlezer gevonden. Heb gelukkig niet iemand nodig die hard schreeuwt, paard kan daar niet over.

Dan zal ik je maar niet voorlezen :o

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 21:50

Waarom rijd je niet gewoon uit het hoofd? Kun je eerst eens proberen door maar 1 proef ergens in de buurt te starten. Ik vind het een verademing. Geen voorlezers die fouten maken, voorlezer die je niet kunt verstaan, voorlezers die tegen 10 andere voorlezers omhoog moeten schreeuwen etc. Wat mij betreft heeft het alleen maar voordelen. Geeft een enorme rust, dwingt je om geconcentreerd te zijn en je bent veel meer met de proef bezig dan wanneer je iemand probeert te verstaan.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 22:59

FriesWytske schreef:

Ik hoef niet eens te schreeuwen :') De stem van de sergeant majoor zeiden ze altijd :+ Ik kom zelf zonder echt een keel op te zetten overal overheen. Maar ik kan dat dus ook heel goed controleren ;)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:27

Je hebt luid en je hebt luid. Bij de ene stem wordt ze hyper en bij een andere stem weer niet. Moet ze maar mee leren omgaan.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:12

Hier hetzelfde probleem. Ga binnenkort weer starten en zoek dus ook een vast iemand die het gezellig vind om mee te gaan. Gaat mij ook voornamelijk om een voorlezer en natuurlijk de gezelligheid!
Ik zit in omgeving Almelo/Tubbergen, mocht iemand hier in de buurt zitten.

Kan er niet voor betalen, maar voor je natje en droogje wordt uiteraard gezorgd!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:15

Ik zou het ook geen probleem vinden om voor te lezen :) Mocht iemand omg. Nijmegen nog iemand zoeken stuur maar pb!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:20

Nies_ schreef:
Waarom rijd je niet gewoon uit het hoofd? Kun je eerst eens proberen door maar 1 proef ergens in de buurt te starten. Ik vind het een verademing. Geen voorlezers die fouten maken, voorlezer die je niet kunt verstaan, voorlezers die tegen 10 andere voorlezers omhoog moeten schreeuwen etc. Wat mij betreft heeft het alleen maar voordelen. Geeft een enorme rust, dwingt je om geconcentreerd te zijn en je bent veel meer met de proef bezig dan wanneer je iemand probeert te verstaan.

Omdat sommige mensen daar te dom voor zijn, daarom niet uit het hoofd.
(en nee, ik leer het nooit.. Was laatst B mennen aan het starten, zegt iemand, nadat ik voor gelezen werd nog verkeerd reed (en ja, proef uit mijn hoofd kende, voor en na de proef, maar niet tijdens), joh, als je wat vaker gestart bent komt dat wel goed. Mijn antwoord.. Nee, komt niet goed.. Ben Z onder het zadel geweest en reed daar zelfs met voorlezer nog de verkeerde kant op :o :') Kortom blond, te dom, zenuwen,
what ever, maar gaat hier dus niet werken)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:23

Met voorlezer reed ik ook altijd verkeerd, zelfs als ik de proef kende :o :') Eerste keer zonder voorlezer was wel doodeng, maar wilde daarna echt niet anders meer.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:24

Vorige week WE gestart, dat moet je uit je hoofd rijden, ben niet verdwaald, maar wat een drama, hele weg bang de verkeerde kant op te rijden.
En het was maar 1 proef dat scheelde wel.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:48

Ik heb een lijst van 5 personen die allemaal tegelijk app wie het eerst antwoord gaat gezellig mee. Ze vinden het vaak gezellig :D
Ik zou opzich zonder kunnen maar dan is het zo saai :')
Ik ken mijn proeven uit mijn hoofd (B & l1) maar nog als de voorlezer links zegt ipv rechts ga ik toch links :+
xFloortjeh schreef:
Dichtbij [plaats] :D

Heee kan ik jou achter de hand houden mocht mijn lijstje van 5 personen op zijn?

Thorn2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:53

Kom ook overal boven uit.
Ging regelmatig met iemand mee maar is nu niet nodig heeft zelf E gehaald.
En als ik sta voor te lezen sta ik soms een half uur hihihihi