Maar ik heb dan ook nog nooit een wedstrijd gewonnen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Persoonlijk vind ik dat wij veel geven, en veel mensen wilden dan ook graag bij ons starten (paarden 10 euro, pony's 7,50, A-B pony's 5 euro). Ik zou als ruiter met het prijzengeld en de rozet óf het gebruiksartikel en de rozet tevreden zijn. PocoGaucha schreef:ik weet niet hoeveel mensen er op een wedstrijd meerijden, maar de organisatie moet natuurlijk ook geld over houden om het te organiseren. Als er dan niet veel mensen inschrijfgeld betalen, kunnen ze ook geen grote prijzen uitgeven. Misschien ligt het daaraan, dat is het enige wat ik me kan bedenken.
PocoGaucha schreef:ik weet niet hoeveel mensen er op een wedstrijd meerijden, maar de organisatie moet natuurlijk ook geld over houden om het te organiseren. Als er dan niet veel mensen inschrijfgeld betalen, kunnen ze ook geen grote prijzen uitgeven. Misschien ligt het daaraan, dat is het enige wat ik me kan bedenken.
) liedje89 schreef:Er zijn natuurlijk wel meer factoren waarom de ene verenging misschien rijker is dan de ander, of andere keuzes maakt bij het verdelen van budgetten bij een wedstrijd. (Wel of niet de beschikking hebben over "eigen" materiaal en terrein bijv, het hebben van gulle sponsoren etc. hoewel hoeveel de leden eten op de BBQ misschien ook meespeelt hoor)
Al kom ik ook nooit op die BBQ
Janine1990 schreef:Xloveskanjer schreef:zijn jullie dan niet gewoon blij als je gewonnen hebt? dat je (een van) de beste bent die mee deed, en dat je extra trots kan zijn op je paard?...
TuurlijkWaarom zouden we dat niet zijn?
Xloveskanjer schreef:zijn jullie dan niet gewoon blij als je gewonnen hebt? dat je (een van) de beste bent die mee deed, en dat je extra trots kan zijn op je paard?...
Waarom zouden we dat niet zijn?[/quote]Janine1990 schreef:Xloveskanjer schreef:omdat er hier word gezeurd over hoe de prijs moet zijn hoe groot of duur etc.
Dus omdat je soms je wedstrijden uitzoekt op basis van de prijzen, zou je niet extra trots kunnen zijn op je paard??? Ik zie het verband niet echt...
purny schreef:Het gaat toch om de teamprestatie die je geleverd hebt met je paard en niet voor het geld? Of ben ik nou zo stom...
Xloveskanjer schreef:nee ik ben van mening dat het NIET om de prijs gaat maar om wat je hebt neergezet met je paard en daar moet je blij mee zijn. maar hier word dan gezeurd over het prijsje wat je erbij krijgt
Toydoll schreef:Ik ben verbaast van de reacties eigenlijk haha!!
Had niet verwacht dat er mensen waren die het puur en alleen maar voor het geld doenVandaar dat al die mensen onder nivo blijven rijden.....
Het is toch basis sport dat doe je toch niet voor geld?! Ik zou dol blij zijn met die longeerzweep, dat heb je dan toch gewonnen!!!! En daarnaast organisatie kost een hoop dus dat basissport wedstrijden geld kosten snap ik wel
Kijk dat je dat doet in de hogere sport kan ik me nog iets bij voorstellen, maar beetje b/l/m/z....
. En dat heeft niks te maken met "geldjagerij" of anders niet blij of trots zijn, wat een onzin!