Gaat het om dressuur of om springen?
Bij dressuur is de regel;
Citaat:
Deelnemers, die met twee of meer paarden aan dezelfde rubriek deelnemen, hebben recht op een interval van tenminste één uur op de startlijst tussen de door hen te starten paarden. Indien dit om praktische redenen niet of slecht haalbaar is dient dit met de betrokken deelnemer tevoren te worden overlegd.
En dan zou het meisje dus gewoon beter ingepland moeten worden door het wedstrijdsecretariaat. Ze heeft recht op een uur de tijd om zich klaar te maken.
En bij het springen;
Citaat:
Indien een deelnemer met meer dan één paard aan een rubriek deelneemt, dan kan de jury de startlijst zodanig wijzigen dat er zo mogelijk tenminste tien andere deelnemers tussen de desbetreffende paarden zijn.
Dus ook dan kan de jury of wedstrijdorganisatie meer tijd plannen zodat zij gewoon de tijd heeft zich goed voor te bereiden.
Ik zou dus overleggen met de wedstrijdorganisatie, als het weer zo op de startlijst staat. Of eens met het meisje zelf overleggen, zodat zij dat zelf kan doen.
Overigens, ik vind 20 minuten losrijden heel normaal, ook als de pony al losgestapt is door iemand anders. Heel vervelend voor jou natuurlijk dat het zo uitloopt

Maar dat je een 'koude' pony niet in 10 minuten genoeg hebt opgewarmd voor een M/Z/ZZ proef/parcours snap ik wel, je wil geen blessures tenslotte.