Misschien vind k t wel fijn om wat minder moeite te doen

(Ooit, heel heel lang geleden.. vond ik rijden met een zitvlak vreselijk
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) Rosanneh1 schreef:Dat is iets wat ik met mijn wiebelbenen wel kan gebruiken
Die spray lijkt me wel wat handiger, maar houdt hij wel losrijden + 2 proeven? Of heb je het tijdens je proeven afgesleten? (Zie het al voor me dat ik met mooie stille benen binnenkom en langzamerhand steeds meer ga wiebelen)

ik zie het dus niet als fraude, meer als hulpmiddel.
En inderdaad het is geen wondermiddel waar je ineens alle punten mee binnen haalt maar het is net even stabieler!!

Snollygoster schreef:Wat vreemd, ik wist niet dat zoiets bestond! Hoe werkt het voor een stille beenligging? Als je het op je laarzen smeert dan komt het toch ook op je paard terecht?
dat stuk wat het zadel raakt en met lange dressuurzweetbladen is dat al snel veel... 
hessie31 schreef:xsarinax schreef:Is het wel handig om op je zadel te doen als je nog moet lichtrijden? Niet dat je dan heel moeilijk uit je zadel komt
Gewoon je singel een gaatje losser en met zadel en al lichtrijden

pidoro schreef:Ik ben jurylid vd KNHS ,maar ik kan in de reglementen niet vinden dat het niet is toegestaan.
Je mag het dus gewoon gebruiken !![]()
En net wat al eerder vermeld staat GEEN slapende honden wakker maken zeker bij de KNHS niet.