Citaat:Met een FNRS manegestartpas mag een ruiter deelnemen op een manegepaard of -pony aan KNHS dressuur- en springwedstrijden.
Of snap ik het nou echt niet?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
RedRoses schreef:kan iemand voor me uitrekenen hoeveel ik kwijt ben voor 1 jaar? Gewoon starpas etc. Trailer zie ik dan wel.![]()
Dan weet ik het, ik weet zelf namelijk niet hoeveel ik kwijt ben xD
noorhermans1 schreef:Citaat:Met een FNRS manegestartpas mag een ruiter deelnemen op een manegepaard of -pony aan KNHS dressuur- en springwedstrijden.
Of snap ik het nou echt niet?
noorhermans1 schreef:RedRoses schreef:kan iemand voor me uitrekenen hoeveel ik kwijt ben voor 1 jaar? Gewoon starpas etc. Trailer zie ik dan wel.![]()
eenmalige kosten:
Registratie van pony: € 17,25
Registratie van persoon: € 3,50
jaarlijkse kosten:
startpas Pony’s € 55,50
Abonnement PaardenSport € 30,65
en dan de contributie voor de club maar die weet ik niet
noorhermans1 schreef:Ja. die is 35,50 maar let op! 4 wedstrijden is echt weinig..

Amiigo schreef:Ik betaal 35€ contributie aan mijn vereniging en dan ben ik lid van de knhs en krijg ik de paard en sport thuis gestuurd.
Startpas voor een E pony kost zo'n 60€ en dan moet je per wedstrijd 7-10€ betalen per proef, meestal zijn het 2 proeven dus kun je best 20€ kwijt zijn. Als je pony niet in het systeem staat bij de KNHS kost dat dacht ik 35€ maar kan ook 15€, weet ik niet meer precies
Je pony moet ook gemeten worden door een erkend pony meter, kost ook vanaf 15€.
Vergeet de kosten voor het vervoer niet
noorhermans1 schreef:RedRoses schreef:kan iemand voor me uitrekenen hoeveel ik kwijt ben voor 1 jaar? Gewoon starpas etc. Trailer zie ik dan wel.![]()
eenmalige kosten:
jaarlijkse kosten:
startpas Pony’s € 55,50
Citaat:eenmalige kosten:
jaarlijkse kosten:
startpas Pony’s € 55,50

Lowara schreef:Hangt er vanaf wat je wensen zijn. Als je voor 150 euro al moet puffen en steunen om aan de bak te gaan raad ik het je af
Wedstrijden rijden is erg duur, je hebt vaak best hoge benzine kosten om ergens te komen, wil toch ook vaak op concours een hapje en een drankje tussendoor, en idd de reguliere kosten die hier al genoemd worden.
Ikzelf zou never nooit niet aan wedstrijden beginnen als ik er überhaupt al financieel zo over moet dubben, het kost hoe dan ook flink wat geld.
Willen je ouders niet eventueel bijleggem?