Onterechte ongeldige startpas?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 17:44

We zijn er achter wat er aan de hand was.

Blijkbaar zijn we een wedstrijd vergeten waar mijn dochter wel voor ingeschreven was. Die vereniging heeft doorgegeven aan de knhs dat we niet betaald hadden. Klopt helemaal want we zijn niet geweest :o

Als de knhs dat nu in de brief vermeld had, dan hadden we het meteen in orde kunnen maken. Inmiddels hebben we contact gehad met de vereniging en het startgeld alsnog overgemaakt.

Blijf er bij dat het vreemd is dat een startpas meteen ongeldig wordt gemaakt zonder opgaaf van reden maar nu wordt alles gelukkig weer teruggedraaid.

Moraal van het verhaal: vergeet geen wedstrijden :)

Het is stom maar aan het begin van het seizoen zijn we druk bezig met wedstrijden uit te zoeken voor dressuur, springen en eventing in België en Nederland. Dat is altijd goed gegaan maar nu dus een keer niet.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 18:02

Sorry dat ik het topic oprakel. Ik mag maandag ook bellen naar t KNHS maak nu exact tzelfde mee. Netjes betaald maar ook 2 brieven gehad wbt ongeldige startpas.

Maar heb al paar jaar niet gestart :') Ben benieuwd wat er mis is, als ze mn pas geschrapt hebben omdat k niet gestart heb terwijl k wel betaal dan ga ik flink pissig worden.

Al 2e x gedoe met startpas. Ook al n x dreigbrief gehad dat k onterecht n klasse te hoog gestart had... bleek n vereniging de winstpunten/gegevens erg laat doorgegeven te hebben -O-

Die brieven komen zó aso over.... en dan mis je ook de helft van info "waarom". Zucht

Marisstel

Re: Onterechte ongeldige startpas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 22:52

Hier ook een keer ruzie met de KNHS.

Had een verzorgpony waar ik wedstrijden op mocht rijden. Was een kleine Welsh B pony.
Kregen we een brief dat ik per direct voor een jaar geschorst was.
Had mee gedaan aan een wedstrijd die ook een onderling kampioenschap was. Ik was 2de van het onderling kampioenschap, 3de in mijn klasse over de dag.
Het onderling kampioenschap stelde niet veel voor, de gene uit die regio met de hoogste punten kon in een bepaalde klasse een extra prijs winnen en mocht zich kampioen noemen. Ik deed mee in een klasse die voor pony's was die hun eerste jaar in de wedstrijden hadden gehad. Voorwaarde was dat ruiter/amazone en pony mochten niet langer als een jaar wedstrijden hebben gedaan, pony ook niet onder een andere ruiter.
Dachten ze dat ik ongeldig gestart was omdat ik met mijn startpas op een ander pony gestart was, een Z-pony nog wel.

We hebben het met foto bewijs moeten bewijzen dat wij geldig waren gestart. Ik heb die dag, wat ook een officiële wedstrijd was mijn laatste punt gehaald zodat ik naar de L dressuur mocht, was B+9, had die dag intotaal 3 winstpunten gehaald. Ik vet trots! Wouden ze die afpakken. -O-

Laatste keer dat ik een wedstrijd gereden heb.