Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Maar er zijn de afgelopen 6 maanden alleen maar juryleden die naar me toe komen dat ze haflingers niks vinden en dat ze ne daarom niet punten en gisteren dus weer... Ik ben het spuug zat.

Peelie schreef:Ik was er al bang voor dat sommige niet geloven dat juryleden letter in mij gezicht zeggen dat ze me minder punten omdat ik een haf heb. Jammer.
Mijn prioriteiten liggen bij ool hebben en kijn paarden scholen. Wedstrijden vind ik daar een mooi meetmoment voor. Maar dan moet er wel eerlijk gepunt worden.
En voor de mensen die naar koudbloedwedstrihden gaan, ik weet niet bij welke wedstrijden jullie dan rijden, maar zo wil ik ook mijn punten scoren. Lekker makkelijk. Ik heb dat misschien 2x meegemaakt met koudbloedwedstrijden, maar ook met reguliere wedstrijden. Dus overal wordt er wel eens met punten gesmeten.
De paarden staan in pension. Ik heb afgelopen weekend les gehad van iemand anders en die had echt niks meer dan lof over hem. Ze vind het een erg goede pony met zeer veel potentie.
En misschien ben ik wel te streberig. Ik weet waar mijn punten van werk zitten, zowel voor mijzelf als mijn paard.
Opgeven is imo ook geen optie, maar heel soms, heeeel heeeeel soms heb ik die neiging wel. Helemaal als een dag als gisteren.
Maargied, ik ga gewoon weer wat haflingerwedstrijden plannen. Ook leuk om de rest weer eens te zien. Leukere sfeer ook.

.
Peelie schreef:Nee, zo is het absoluut niet. Ik kan me voorstellen datvhet zo over komt.
Ik heb de merrie al 8 jaar en de ruin zelf gefokt uit de merrie. Die beesten zijn mijn wereld.
Maar er zijn de afgelopen 6 maanden alleen maar juryleden die naar me toe komen dat ze haflingers niks vinden en dat ze ne daarom niet punten en gisteren dus weer... Ik ben het spuug zat.
Het was meer ook even een klaagzang, even mijn frustratie kwijt...
Het is ontzettend kinderachtig dat juryleden zo doen. En nee, dit zuig ik niet uit mijn duim, dit zeggen juryleden letterlijk tegen mij.
Ik vind het zo flauw. De paar juryleden die wel door ras en stokmaat heen kunnen kijken daar rij ik wel goede punten.
Toevallig een van mijn laatste B wedstrijden een jury die ook op bokt.nl zit. Hele goede punten gehad en daarna via bokt nog met haar zitten praten. Dat was een jury die gewoon eerlijk naar het paard en niet naar ras keek.
Ik rij de wedstrijden voor mijn lol, om mijzelf te meten net anderen en ik vind het een kick als ik met mijn haflingers win van grote paarden. Maar dan moet de jury wel eerlijk zijn.
En ja, het is en blijft een jurysport. Maar die opmerking heeft mij zelfs een keer bijna een officiële waarschuwing opgeleverd. Bleek dat er een jury naadt mij stond toen iemand van het secretariaat aan mij vroeg wat ik van mijn punten vond.
En niet dat ik mijn haflingers zomaar weg doe, anders zou ik ze niet al 8 jaar hebben. Maar heel soms denk ik welbeens bij mezelf. Goh, een mooie kwpn...