DressuurApp Nederland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LBLGypsyCobs

Re: DressuurApp Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 22:44

Belt die Anton app je ook uit als je verkeerd rijdt?

Marianne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:54

Bedankt voor de tip, net gedownload!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:58

Ik heb de app ook :) werd gisteren al vreemd aangekeken op wedstrijd dat ik en later vriendin die mij voorlas met smartphone in handen stond ipv een proevenboekje :')

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 10:58

Iemamd die de werking van de anton app kan uitleggen?
Ik zie ten eerste dat de taal niet ondersteund wordt door mijn smartphone.
ten tweede kan ik de nederlandse b proeven niet terugvinden. Meer mensen? Of doe ik wat fout?

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 11:03

Ik ga Anton even downloaden en vanmiddag proberen. Ben heel erg benieuwd!

liesen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:33

Is die anton app er ook voor iphone? Die dressuurappfree kan ik ook niet vinden op mijn iphone. Zou echt super handig zijn voor het trainen zeg! Die dressuurapp ga ik ook even downloaden.

Lanphis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:55

Anton heeft helaas alleen proeven uit belgie.
App is ook vandaar.
Ik had ook graag de knhs proeven zo gezien. Zou ideaal zijn.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 13:42

Zou je de dvd niet kunnen kopieeren, op je pc zetten en van je pc naar je telefoon doen?

liesen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 13:43

Ik heb zelf geen dvd. Maar je kunt wel jezelf opnemen met de telefoon. Misschien ga ik dat proberen!

Lanphis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:52

Ik heb wel een app gevonden die je wel kunt gebruiken voor voorlezen. De dressage caller voor android. Hier kun je je proef invoeren (overtypen) en je kunt pauzes aangeven met leestekens. Het zal even wennen zijn om de juiste pauzes te bepalen maar het is een begin.
De app leest in mijn geval met een samsung s3 alleen voor met de google functie van tekst naar spraak. En aangezien deze alles behalve de nederlandse taal heeft moet je engels selecteren. Ze lezen het dan voor in het nederlands met een engels accent.
De app is trouwens gratis en betaald. In de gratis versie kun je maximaal 2 proeven invoeren maar als je de tekst die je invoert ook opslaat op je pc kun je vaak genoeg wisselen. Het is alleen rommelen met de juiste pauzes.
Verder zijn er nog maar weinig gps achtige voorlees apps.. helaas.. zou een gat in de markt zijn denk ik.

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:00

Voor de iPhone is die dressuurappfree niet beschikbaar? Wel jammer want zou hem graag willen

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:06

ik heb net DressuurLRV gedownload daar staan ook gewoon alle proeven in! en hij is gratis :j

Edit: oh volgensmij is dit de Belgische versie :')

sanie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 08:59

Zo'n voorlees app lijkt mij eigenlijk helemaal niet handig. Ieder paard loopt toch in zijn eigen tempo, dus dan moet hij maar net precies goed uitkomen. Is het niet makkelijker om eenmalig tijdens het proef oefenen de voorlezer op te nemen in je tel zodat je daarna de proef erin hebt staan op jouw tempo?
Sowieso ben ik er niet voor om de proeven veel te oefenen, maar goed, dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.

liesen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 13:08

sanie22 schreef:
Zo'n voorlees app lijkt mij eigenlijk helemaal niet handig. Ieder paard loopt toch in zijn eigen tempo, dus dan moet hij maar net precies goed uitkomen. Is het niet makkelijker om eenmalig tijdens het proef oefenen de voorlezer op te nemen in je tel zodat je daarna de proef erin hebt staan op jouw tempo?
Sowieso ben ik er niet voor om de proeven veel te oefenen, maar goed, dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.

Daarom moet er 1 komen met gps :)* Ik vind het toch wel handig als je de avond voor wedstrijd nog even een proefje kunt rijden. Maar s avonds ben ik vaak alleen.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 18:38

Anton zijn alleen de Belgische proeven, ik vind het super handig, je kan rechtsboven de desgewenste proef kiezen, je moet zien dat je gps aan staat en dat je gps gecalibreerd is. Dan op start klikken en beginnen rijden. De eerste moment dat je stilstaat voor langer dan 6 seconden ziet Anton als X (Belgen moeten bij het begin groeten op X) en dan leest hij voor, draai je bijvoorbeeld linksaf zoals anton vraagt, dan leest hij het volgende gedeelte, draai je de verkeerde kant op doet hij niks meer en moet je hem opnieuw starten. Ik vind het super handig, wil alleen nog de nederlandse proeven sinds ik dit jaar in West brabant start.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 05:42

Dat klinkt heel handig Seltje!!

Wat ik handig vind aan de app is de navigatie optie naar de wedstrijdlocatie en de knop naar startlijsten. Erg handig.

TTNB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:18

sanie22 schreef:

Daarom kan je dmv l eestekens de tijd invoeren. Van per seconde tot 5 minuten, zodat je het kan aanpassen aan je tempo :)

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:34

Balen dat ze er niet zijn voor de iPhone. Lijkt mij super handig. Vanavond ga ik een windows phone kopen dus zal die van papa zo even pakken om te kijken of het daar wel op zit

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 18:29

Staan ook alle proeven in de dressuurAPPfree? Heb de app gedownload toen die er net was, en toen stonden niet alle proeven er in dus had de app toen direct weer verwijderd. Ik heb namelijk de Z2 proeven nodig en die had de app toen niet. Kan er misschien iemand kijken of je bij de ZZ-Licht en eventueel de junioren proeven kan komen op de gratis app?

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 19:03

Jahoor beide klasses die je noemt zijn te vinden in de gratis app!

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 00:44

Yeahh *\o/*

Dan ga ik eens even snuffen in de appstore

sanie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 08:29

Aphrodite87 schreef:
sanie22 schreef:

Daarom kan je dmv l eestekens de tijd invoeren. Van per seconde tot 5 minuten, zodat je het kan aanpassen aan je tempo :)

Aha, dat wist ik niet. Dan is het vast wel handig!

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 10:20

Ik heb de dressuurapp ook gekocht. Ziet er profi uit, iig handig om bij de hand te hebben. Nu maar hopen dat ze in de behoeften voorzien, dat je deze wordt uitgebreid met gesproken proeven en gps.

LaureJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:28

Hey mensen! Ik krijg les bij de vrouw die Anton heeft ontwikkeld en heb de app ook meegetest voordat ze uitkwam. Zijn er bepaalde vragen? :)

Ik las dat er iemand de Duitse uitleg niet snapte... De website is normaal gezien ook in het Nederlands beschikbaar. Er staat een Duitse versie op omdat deze vrouw ook uit Duitsland komt :)

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:31

Geen vragen, maar wel een verzoek!
nederlandse proeven! :D