ik heb zelfs geen bling bling aan paard/outfit.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xSlvna schreef:chelle_dora schreef:En wat is er niet netjes aan gewoon je dagelijkse make-up vraag ik me dan af
Hier ging ik op in, wie weet is het wel haar dagelijkse make-up wat opgenoemd word en is het dus niks 'speciaals voor de wedstrijd'.
Ik denk dat je dan beter kan oefenen op altijd blijven lachen, ongeacht hoe moeilijk je de proef vind, dan op je wedstrijdmake-up, ik denk dat als je met een big smile rijdt de hele proef, je veel meer bekijks hebt dan met 'speciale make-up'. Lisaapee schreef:Nu al een paar keer gezegd dat ik geen makeuppop ben... geen zin in verdere discussies. Daar was dit topic niet voor
Sprayt iemand wel eens haarlak over zijn gezicht? Deze tip kreeg ik laatst zodat het tijdens zweten zitten blijft? ?lijkt me wel vies...
En welke (natuurlijke)kleuren oogschaduw?
). Niet dat ik het vaak gebruik, maar kan inderdaad bij zweten erg handig zijn. Volgens mij heet het iets van setting spray.
:
)
)
Ik vind dat je mét make-up altijd net ietsjes extra's hebt (maar wel een klein beetje
)
Lisaapee schreef:Ik denk inderdaad dat ik het zwarte rond mijn ogen zoveel mogelijk moet vermijden en een lichte oogschaduw doe. Zat zelf aan beige + lichtbruin te denken
Wat voor kleur lippen doe jij dan Aranel?
Iemand een plaatje/voorbeeld?
Tip foundation/plastron is een goeie!
En de overige reacties... ik ben écht geen make-up pop of model. Doe het voor mezelf. Binnen 10 minuten zit alles er altijd op. Ik vraag tips over kleuren e.d.
Je paard netjes, dan jij ook.

wil niet weten hoe de binnenkant er uit ziet.