Wel of geen plastron bij deze blouse?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Avelienvd

Re: Wel of geen plastron bij deze blouse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:14

niet alles geloven wat er op bokt staat he..
daar staat ook niet dat gilet wel mag...

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:19

amberboktt schreef:
Nou weet ik niet of het op officiële moet, maar bij een manegewedstrijd gaan ze daar echt niet om zeuren lijkt mij.

Jawel hoor,ik heb wel eens niet mogen starten omdat ik een pony (in mn haar) had. Dus die schuine lok moest eerst aan de kant em toen pas mocht ik beginnen. Heb ook wele ens in een lage proef (f5 of 6 als ik me niet vergis, is alweer ff geleden :p) niet mogen starten omdat ik geen plastron aanhad. Ik als net beginnend 'wedstrijd'ruitertje.. Het hangt er wel vanaf per jury moet ik zeggen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:20

Avelienvd schreef:
niet alles geloven wat er op bokt staat he..
daar staat ook niet dat gilet wel mag...

Gilet is toegestaan sinds april 2013 geloof ik.
Maargoed, zij heeft onlangs de reglementen ontvangen, plus toelichting die wij wedstrijdruiters zelf niet krijgen. Is voor jurycursus, dus lijkt me niet dat ze die de verkeerde dingen toesturen.

Volgens mij is hier in de buurt vorig jaar nog iemand gewaarschuwd vanwege het dragen van een shirt. Of die moest een jasje aantrekken. Ondanks dat het zomertenue regeling was.

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:42

ZeSteigert schreef:
amberboktt schreef:
Nou weet ik niet of het op officiële moet, maar bij een manegewedstrijd gaan ze daar echt niet om zeuren lijkt mij.

Jawel hoor,ik heb wel eens niet mogen starten omdat ik een pony (in mn haar) had. Dus die schuine lok moest eerst aan de kant em toen pas mocht ik beginnen. Heb ook wele ens in een lage proef (f5 of 6 als ik me niet vergis, is alweer ff geleden :p) niet mogen starten omdat ik geen plastron aanhad. Ik als net beginnend 'wedstrijd'ruitertje.. Het hangt er wel vanaf per jury moet ik zeggen.

Oh, ik heb meerdere wedstrijdjes zonder wedstrijdjasje en zelfs zonder plastron gereden. Geen commentaar gehad. Hangt dus inderdaad af van jury en manege denk ik ook.