Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) of lesgeefster voor vervoer als ik wil starten. Dan moet ik al wedstrijden kiezen die op zaterdag vallen én dat het voor haar ook uitkomt. Dat beperkt de boel al flink, want met een jonge hengst ga je niet zomaar even een ander paard in de trailer of vrachtwagen proppen. Als LRV nog gemeenschappelijk rijdt (meerdere op 1 vrachtwagen) en er zit een merrie bij dan is zijn kruid al verschoten nog voor we het erf af zijn
Was wel van plan om ze vanaf dit jaar aan te vragen + de I-uitbreiding.
Weet nog niet hoe of wat qua transport, dus zou zonde zijn om licentie aan te vragen als ik mss maar 2x kan starten op een heel seizoen.Varekaj schreef:Is de VLP-verzekering verplicht? Wist ik niet, ik heb die al jaren niet omdat ikzelf als ruiter ook gedekt ben door mijn familiale voor ongevallen bij ruitersportWas wel van plan om ze vanaf dit jaar aan te vragen + de I-uitbreiding.
Ik moet ook de brevetten nog doen, zit ik ook niet echt om te springen. De dressuur zou moeten lukken en het A ook volledig, maar mijn paard is nog niet parcoursklaar voor 90cm. Toch niet als ik beide brevetten op 1 dag wil doen haha. Om dan eerst de A volledig + B-dressuur af te leggen en later nog eens terug te keren voor het B-springen... dan zit ik 2x met die kost, het transport, de planning er omheen...
x_Kaat_x schreef:Het jammere van Lrv is dat daar de leden, die natuurlijk ook wel opleiding hebben moeten doen, jureren en jah, laten we eerlijk zijn dat dat nog wel eens zorgt dat je iemand die je kent iets meer punten geeft dan een ander.