Heffings behandelingskosten knhs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Noor17

Re: Heffings behandelingskosten knhs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 14:42

Sinds de invoer van de startpas zijn de kosten verdubbeld. Leuk voor de mensen die veel starten maar voor degene die af en toe een wedstrijdje willen rijden wordt het allemaal onnodig duur.

mystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 14:53

Ik rij een fokmerrie dus van de 12 maanden kan ik er hooguit 6 starten. Het is dus zeker duur.
De gelimiteerde startpas heb je niets aan en is voor 4 proefjes erg duur.
Ik doe mee om de kosten omlaag te krijgen

mystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 14:54

Noor17 schreef:
Sinds de invoer van de startpas zijn de kosten verdubbeld. Leuk voor de mensen die veel starten maar voor degene die af en toe een wedstrijdje willen rijden wordt het allemaal onnodig duur.

Helemaal mee eens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 14:58

Ik krijg ook een beetje het idee dat wij als leden volledig het nieuwe knhs centrum mogen ophoesten.

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 15:21

Dat doen we ook! Wie zou het anders moeten doen?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 15:25

Inderdaad, niet dat ik daar ooit kom, maargoed. Waarom was het oude eigenlijk niet goed meer? Was toch niks mis mee? :=

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 15:29

Yvank_ schreef:
Ik krijg ook een beetje het idee dat wij als leden volledig het nieuwe knhs centrum mogen ophoesten.

eens..
sws zijn knhs geldkloppers..
ponyclub moet bij de knhs lid zijn en jij daar door ook... manege verwacht dat je bij de fnrs lid bent ( Dus knhs) en maar weer een paard& sport ontvangen waar enkel wat gebrabbel in staat...

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-14 17:01

Ik meende me trouwens ook te herinneren dat de knhs vorig jaar een riante bijdrage van een paar ton ofzo had ontvangen van een subsidie of van de postcodeloterij o.i.d. en nog gaan de kosten voor de leden om hoog. Wat wordt er dan met dat geld gedaan?

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 17:04

zwanepol schreef:
Ik meende me trouwens ook te herinneren dat de knhs vorig jaar een riante bijdrage van een paar ton ofzo had ontvangen van een subsidie of van de postcodeloterij o.i.d. en nog gaan de kosten voor de leden om hoog. Wat wordt er dan met dat geld gedaan?

lees je de paard&sport wel? :D alles heeft weer nieuwe jasjes en trainingspakken ;) :+

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-14 17:07

Die nieuwe jasjes worden toch betaald van de behandelingskosten...

Maar iid, de paardensport wordt vluchtig doorgebladerd omdat ik hem (verplicht) krijg, dus echt lezen....