Op deze manier doet mijn paard m netjes, als ik schouderbinnenwaarts rij doet hij het een stuk minder.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar als ik een jury heb die echt impuls en power wil zien heb je aan mij de verkeerde. Maar we werken er heel hard aan, want hij kan super lopen, en gooien met die voorbenen, maar in de proef komt het er nooit uit.

Juuuuul_Xx schreef:@nynke_mandy gewoon de kringselecties van kring NOV, ij verwacht er niet te veel van, de concurrentie is ijzersterk. Al hoop ik wel stiekem dat ik nog een beetje kans maak hihi.
Ik zit bij kring NOP.
Fijne locatie, dichtbij, en weinig enge dingen waar mijn paard van kan schrikken

mn portomonnee vond dat iets minder leuk haha
hij kreeg daarom een nieuwe borstel en een zak snoep 

Nynke_Mandy schreef:Aranel schreef:Oh dat zonder zweep herken ik, dat probleem had ik met mijn vorige pony ook heel erg!

(en we hebben nog genoeg punten om aan te werken hoor, ben ik me bewust van)

Aranel schreef:Hoe rijden jullie schouderbinnenwaarts?
Ik geef namelijk volgens het boekje de verkeerde hulpmet mijn binnenbeen duw ik de achterhand iets naar buiten door mijn been naar achter te leggen ipv mijn binnenbeen op de plaats te houden en mijn paard daar omheen te laten buigen. Op de één of andere manier doet mijn paard het dan beter dan wanneer ik de goede hulp geef..
Meer mensen die het zo doen?
. Al zie je bij mij het verschil niet zo drastisch (geen een jury die het ooit gezien heeft, en ik heb me toch al wat SB's afgereden
) , dus houd het subtiel, dan gaat het vanzelf
.
.