Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Giolli schreef:Vereniging bij mij in de buurt is voor niet lessend lid 45,- per jaar.

Rena100 schreef:Ik zag trouwens in de P&S van deze maand dat er een landelijke vereniging is waar je als startpaslid lid kan worden. Kost 30 euro. Weet even niet meer precies hoe die heet.
hesterve schreef:Als je inderdaad regio kampioenschappen bij jou in de regio wilt rijden moet je ook lid zijn van een vereniging in die regio.
Wat hiervoor ook al gezegd is: wat wil je van een rijvereniging ? Wil je daar lessen, zelfstandig rijden( daar zit meestal ook " vrijwilligers" werk aan vast)?Of wil je alleen lid worden om een startkaart aan te vragen? Zo kan je kijken welke en wat voor een vereniging bij je past.
Maar het is natuurlijk balen als je straks zo ver bent en je moet naar limburg om mee te doen.
Giolli schreef:Ja, ik wil alleen lid worden om een startkaart aan te vragen. Ik hoef geen bak te gebruiken, oid. Heb namelijk toch geen vervoer. En als ik dat wel heb, dan rijd ik gewoon naar mijn stage/werk plek toe waar ik gebruik kan maken van de binnenbak.
Regiokampioenschappen... dat klinkt nog zo ver weg.Maar het is natuurlijk balen als je straks zo ver bent en je moet naar limburg om mee te doen.