Ik wel. Voor een mooie vacht geven ze het wel eens. Maar qua rustig worden heb ik er niks van gemerkt en lijkt me ook niet handig dit constant te blijven geven. alcohol is nou niet bepaald gezond. Daarbij is dit een trauma/angstreactie/paniekreactie. Dit is niet op te lossen met een half flesje bier maar alleen met een goed doordachte aanpak.
Als jij ergens zo bang voor bent dat je ervan in paniek raakt, is het probleem toch ook niet opgelost met een slokje bier? de angst uit zich misschien minder, maar je bent nog net zo bang de volgende keer
TS; heb je al bedacht wat je wilt gaan doen uiteindelijk?
Ik mag hopen dat hij niet het hele jaar door dagelijks bier krijgt??
Het paard van ts moet niet in het algemeen rustiger worden, maar heeft een probleem in de trailer. Dat is heel wat anders
Romy18
Geplaatst: 11-11-13 17:37
Heb je al eens geprobeerd om haar breed te vervoeren? Dus een 2 paards trailer zonder schot enkel een stang voor en achter? Sommige paarden zijn erg claustrofobisch en laten zich makkelijker vervoeren als ze breed kunnen staan.
pluisje88
Geplaatst: 11-11-13 17:48
Romy18 schreef:
Heb je al eens geprobeerd om haar breed te vervoeren? Dus een 2 paards trailer zonder schot enkel een stang voor en achter? Sommige paarden zijn erg claustrofobisch en laten zich makkelijker vervoeren als ze breed kunnen staan.
Breed vervoeren zou ik wel eens kunnen proberen helaas heb ik weinig tot mijn beschikking dus zal ik me aan moeten passen aan de andere mensen die deze spullen wel tot hun beschikking hebben. En mijn moeder die ziet mijn idee niet zo heel erg zitten omdat ze zelf een beetje bang is voor mijn paard als ze druk of "wild" word en ze vind het dus onnodig om dit te oefenen. Erg jammer toch wel vind ik want het is ook handig als ze een keer naar de dierenarts of iets moet