Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mette1998 schreef:De barrage rijd je altijd meteen, word noooit hoger gebouwd.
Ik rijd heel vaak oefenwedstrijden, de hoogte is geen probleem.
Mijn vraag is: mogen ze zomaar zo hoog bouwen? Zonee: wat kán ik dan doen..
MajoorNadia schreef:Ligt ook soms welleens aan de accomodatie.
Ik rijd zelf EB 90 cm dus, maar soms merk ik dat het hoger staat omdat de bodem bijvoorbeeld zó goed is.
Het klinkt heel krom maar als je het dan gewoon op de normale hoogte zou zetten zouden er ontzettend veel foutloos blijven, omdat de paarden op die bodem veel beter kunnen lopen dus ook beter presteren.
MajoorNadia schreef:Ligt ook soms welleens aan de accomodatie.
Ik rijd zelf EB 90 cm dus, maar soms merk ik dat het hoger staat omdat de bodem bijvoorbeeld zó goed is.
Het klinkt heel krom maar als je het dan gewoon op de normale hoogte zou zetten zouden er ontzettend veel foutloos blijven, omdat de paarden op die bodem veel beter kunnen lopen dus ook beter presteren.

.. Maar als er bijvoorbeeld bij de C pony's te veel foutloos gereden werd dan deden ze het bij de volgende klassens wel wat hoger zetten zodat er meer verschil zat tussen de 'slechte' en de 'goede'. gemma92 schreef:Ik heb veel geholpen met springwedstrijden opbouwen en balkjes tussendoor rapen etc... Maar als er bijvoorbeeld bij de C pony's te veel foutloos gereden werd dan deden ze het bij de volgende klassens wel wat hoger zetten zodat er meer verschil zat tussen de 'slechte' en de 'goede'.