kan dat eigenlijk wel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yakari123

Re: kan dat eigenlijk wel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 20:06

ja haha

veerle1807

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 19:56

Sorry maar soms vind ik het welleens gemeen van ze want staan je ze aan nee dan krijg je gelijk ook lagere punten, laatst een vriendinnetje van me zusje zegt haar moeder tegen mijn moeder ze krijgt sobieso haar winstpunt want dat hebben we afgesproken want het was haar lesgever, maar dan is het toch niet eerlijk? Gr

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 12:42

Ja hoor, dat kan prima. Jury's zijn mensen en mensen hebben een (soms verschillende) mening over het goedgaande paard. Dan zal de ene jury jouw paard rijtechnisch anders willen zien dan de andere jury. Dat kan, dat gebeurt en je kan er niks aan doen, behalve je paard rijtechnisch correct voorstellen.

Vervelender wordt het als je (al dan niet op een kampioenschap) 2 jury's in 1 proef hebt met zo'n verschil. Dan hebben ze beide dezelfde proef gezien. Zelfs dan kan het gebeuren. Ik heb zelf al eens op het NK van de C-jury 188 gekregen en van de H-jury 210 in een L1-eventingproef. Al wees mijn gevoel meer naar de H-jury, en dat van de omstanders ook, de C-jury wilde het gewoon rijtechnisch anders zien. Dat is héél zuur, maar helaas is dat gewoon een mening en die heb je te accepteren als je wedstrijden rijdt.

Mocht je het er niet mee eens zijn, kun je altijd achteraf naar de jury gaan om om toelichting te vragen, dat geeft jou al een stuk duidelijkheid :j .

yakari123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:48

jurysport je moet er tegen kunnen