nu hier toch een topic is. Kun je ook een startpas aanvragen om nu nog aankomende maanden te starten. En betaal je dan die 80 euro voor 3 maanden of loopt de startpas dan tot okt 2014?
heidy_wilco
Geplaatst: 14-10-13 23:41
Je kan nog wel een startpas aanvragen, maar dan is hij geldig tot het eind van dit jaar, en dan krijg je weer een nieuwe rekening.
kleinvosje
Geplaatst: 14-10-13 23:42
Ja je kan nu nog een pas aanvragen waar je dan tot het einde van het jaar een gereduceerd tarief voor betaalt. Ik dacht 55 euro. Een startpas loopt van 1-1 tot 31-12 dus in januari krijg je dan gewoon een nieuwe factuur voor het hele jaar. In mijn ogen een beetje zonde van het geld om voor zo kort een pas aan te vragen, kun je beter nog even twee maanden doortrainen en in januari gaan starten.
kyrkelover
Geplaatst: 14-10-13 23:44
Bedankt voor het antwoord heb namelijk wel gezocht op de KNHS site maar kon het niet goed vinden. Nu moet ik ze toch morgen bellen voor iets.
denk het niet maar. Ik heb namelijk in 2005 voor het laatst met mijn pony wedstrijd gereden. Mijn combi nummer weet ik wel maar heb het nummer van de pony alleen nodig. Er gaat namelijk een ander ruitertje haar uitbrengen. Maar nu kan ik dus dat nummer niet vinden.
MarChak
Geplaatst: 14-10-13 23:48
Van 1 oktober t/m 31 december is de prijs van een onbeperkte startpas gelijk aan die van een beperkte. Je kunt dus onbeperkt starten in het laatste kwartaal maar hoeft niet het volle pond te betalen.
Dan zou ik eerst even goed inlezen en hoe en wat het allemaal werkt. Dit kun je ook vinden in de bokt wiki. Daarin staat alles vermeld. En als je een beetje geluk hebt regelt de vereniging de startpas voor je. Deed de mijne ook bij het aanmelden van vereniging. Maar voordat je alles aanvraagt even goed inlezen hoe het allemaal werkt. Want er komen idd best "domme" vragen voorbij, sorry!