hoe worden jullie minder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 20:17

valerie2012 schreef:
Kitty1985 schreef:

Waarom? Wat is het nou voor moeite om je tekst eerst in word te typen en het dan te plaatsen?

Ik heb ook dyslexie, en nee dat hang ik niet aan de grote klok omdat er genoeg hulpmiddelen zijn om je te helpen.

Als ik een vraag wil stellen op een forum, dan typ ik dit in word. Weet ik niet hoe ik het moet schrijven en snapt word mij niet, dan typ ik het in google en krijg ik alsnog de juiste spelling.

Kleine moeite.

Maar nee, geen moeite doen hoor.....gewoon lekker schrijven dat je dyslexie hebt, dan heb je een mooie vrijbrief....niet dus

ik hang niet aan groten klok hoor ik vind zelf juist heel vervelend. En iedereen is anders .

Nee??? Je zet het in je onderschrift....dat is bij mij aan de grote klok hangen.[/quote]

nou dat heb ik gedaan omdat het gevraagt werd en ik zat was dat af gezeken werd op me taal.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 20:17

Iemand zei me ooit dat ze altijd een banaan at voor ze binnen moest, dan ging het beter.
Iemand anders dronk een pintje bier voordat ze ging losrijden maar dat lijkt me geen verstandige oplossing.
Je heb van die homeopatische druppels zodat je kalm wordt of voor stress ofzoiets, kijk daar eens naar? Meestal zijn die wel de vinden in een biologische winkel of misschien zelfs het Kruidvat.
Ikzelf heb voor mijn autorij examen Sedanxio geslikt ( enkel onder voorschrift van de dokter te verkrijgen dus je moet toestemming hebben van de dokter om deze te slikken ).

Maar ik denk dat die homeopatische druppels goed werken ( hoor ik van meerdere mensen ) en voor de rest zou ik zeggen kilometers maken! Hoe vaker je de ring in gaat hoe beter je ermee om kunt gaan.

Succes met je wedstrijd :D

love_Soraya

Ts , gewoon gaan genieten en probeer je op jezelf te concentreren niet op degene die aan de rand staan. je hebt je goed voorbereid zo te lezen :) !

edit; Jeetje Kitty1985 , als je er zo moeite mee hebt dan klik je het topic toch weer weg?

ralphtdw

jemig kitty.
als jij het op jou manier doet prima maar laat haar lekker.
en val mensen daar niet mee lastig.
ben je met je verkeerde been uit bed gestapt.
je kan het ook wel een beetje op een andere manier benaderen dan gelijk zo.
en zij had een andere vraag dan waar jij nu op reageert.

NaomiJouke

valerie2012 schreef:
zwachtig voor een wedstrijd. Ik heb mijn proef aantal keer over scheven en op die af beding die in proefje broekje aan achter kant zit. Gereden zeg maar. En heb al best veel voor bereid. Het is voor mijn me 1st wedstrijd ik heb hem 12 okt me 1ste. Voor mijn en me paardje bij de 1ste keer. Het is een thuis wedstrijd voor me ze heeft evaring met die bak ze rijd nu regematig. Maar ben super zwachtig. Maar hoe woord ik dat minder. We kunnen gewoon op zelfde dag vlechten en dan neemt me moeder al voor haar rekening voor mij. Kwa spullen heb nu alles zo wel voor me paard en mijn. Help iemand tips .

Hoe worden jullie minder zenuwachtig voor een wedstrijd? Ik heb mijn proef een aantal keer gereden en op die afbeelding die in proef boekje aan de achterkant zit gereden zeg maar, en heb al best veel voor bereid. Het is voor mij me eerste wedstrijd ik heb hem 12 oktober. Voor mij en me paardje de allereerste keer. Het is een thuiswedstrijd, ze heeft ervaring in de bak daar rij ik haar ook regelmatig. Maar ben nu super zenuwachtig. Maar hoe wordt ik dat nou minder? We kunnen gewoon de dag zelf vlechten en dat doet mijn moeder. kwa spullen heb ik nu alles voor mijn paard en mijzelf. Help iemand tips?

Heb het even goed voor je neergezet die zin die ik heb onderstreept wist alleen niet wat je daarmee bedoelde;)

basic_21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 20:18

Lieve Ts,

Ten eerste heel goed dat je dit topic opent en zelfs met taalstoornis begrijp ik best wel wat je bedoelt.
De wedstrijd is pas 12 oktober je hebt je spullen voor elkaar,een lieve moeder die vlecht,je kent de proef weet waar de letters in de bak staan.
Je paard kent de bak waar in gereden moet worden dus......relaxt even diep ademhalen .
Het hoeft niet perfect te gaan als je maar met plezier de ring in gaat.
Dit is je eerste wedstrijd probeer er een feestje van te maken anders vind je er straks niets meer aan!
Het kan alleen maar beter worden door meer ervaring op te doen.

Ps:heb makkelijk praten ik rijd al lang geen wedstrijden meer.Maar ik was ook altijd nerveus verkeerd parcours[heel vaak]op de verkeerde hand binnen komen en verkeerde galop bij dresuur etc etc.....
Maar had wel altijd plezier en hoe meer wedstrijden ik reed hoe beter het ging.
Het geeft niet zo zijn we allemaal begonnen het komt goed HEUS!!!!!!

heel veel succes en vooral veel plezier de 12 e en laat je nog even weten hoe het ging? ben wel heel benieuwd.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 20:18

Jeetje := doe eens normaal joh. Als je je ergert moet je gewoon omdraaien en wat anders gaan doen. Ik kan me voorstellen dat zij het in haar onderschrift wil zetten.

On topic: Als ik van mijn zenuwen af wil luister ik vooral muziek waar ik ontspannen van wordt. Oortjes in en even een momentje voor jezelf.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 20:20

_mexx_lady_ schreef:
Iemand zei me ooit dat ze altijd een banaan at voor ze binnen moest, dan ging het beter.
Iemand anders dronk een pintje bier voordat ze ging losrijden maar dat lijkt me geen verstandige oplossing.
Je heb van die homeopatische druppels zodat je kalm wordt of voor stress ofzoiets, kijk daar eens naar? Meestal zijn die wel de vinden in een biologische winkel of misschien zelfs het Kruidvat.
Ikzelf heb voor mijn autorij examen Sedanxio geslikt ( enkel onder voorschrift van de dokter te verkrijgen dus je moet toestemming hebben van de dokter om deze te slikken ).

Maar ik denk dat die homeopatische druppels goed werken ( hoor ik van meerdere mensen ) en voor de rest zou ik zeggen kilometers maken! Hoe vaker je de ring in gaat hoe beter je ermee om kunt gaan.

Succes met je wedstrijd :D

dank je voor de tip maar ik eet sowieso niet net voor dat moet starten. Plus dat al geen banaan lust.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 20:21

love_Soraya schreef:
Ts , gewoon gaan genieten en probeer je op jezelf te concentreren niet op degene die aan de rand staan. je hebt je goed voorbereid zo te lezen :) !

edit; Jeetje Kitty1985 , als je er zo moeite mee hebt dan klik je het topic toch weer weg?

dank je gelukkig leest me moeder voor dus voor mijn en paardje zeer vertrouwt.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 20:21

Niet zo onzeker zijn, ook niet als er iemand is die je de grond in wilt boren, als jij er plezier in hebt is alles goed toch? Wat wel eens helpt is een heel rustig muziekje opzetten en dan de proef nog eens doornemen en zorgen dat alles in orde is qua spullen etc. En vooral plezier hebben, succes! :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 20:23

Haha oke die valt dus af :D
Maar die druppeltjes kunnen normaal geen kwaad dus die zou ik zeker eens proberen. En dan het beste een week op voorhand al beginnen nemen zodat je weet hoeveel je moet nemen zodat ze goed werken en hoelang op voorhand je ze moet nemen zodat ze zeker werken als je je proefje moet rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 20:24

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 20:25

het zal vast wel goed gaan,
en het is toch al leuk als je gewoon je proefje gereden heb en dat je hem afgemaakt heb.
en als je punten nou niet heel hoog zijn of geen prijsje hebt dat maakt toch helemaal niet uit.
het is nog maar jou eerste keer.
als jij er al heel veel plezier aan heb is dit toch prima.
en als je jou proefje gereden heb valt het achter af meestal wel mee.
maar snap dat je de eerste keer zenuwachtig bent
maar dat is ieder mens.
maar als er mensen zijn die het leuk vinden als er bij jou iets fout gaat of dat zij zich zelf heel wat beter vinden dan zijn die mensen niet echt aardig.
want dit doe je niet tegen over je mede mens

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 20:26

NaomiJouke schreef:
valerie2012 schreef:
zwachtig voor een wedstrijd. Ik heb mijn proef aantal keer over scheven en op die af beding die in proefje broekje aan achter kant zit. Gereden zeg maar. En heb al best veel voor bereid. Het is voor mijn me 1st wedstrijd ik heb hem 12 okt me 1ste. Voor mijn en me paardje bij de 1ste keer. Het is een thuis wedstrijd voor me ze heeft evaring met die bak ze rijd nu regematig. Maar ben super zwachtig. Maar hoe woord ik dat minder. We kunnen gewoon op zelfde dag vlechten en dan neemt me moeder al voor haar rekening voor mij. Kwa spullen heb nu alles zo wel voor me paard en mijn. Help iemand tips .

Hoe worden jullie minder zenuwachtig voor een wedstrijd? Ik heb mijn proef een aantal keer gereden en op die afbeelding die in proef boekje aan de achterkant zit gereden zeg maar, en heb al best veel voor bereid. Het is voor mij me eerste wedstrijd ik heb hem 12 oktober. Voor mij en me paardje de allereerste keer. Het is een thuiswedstrijd, ze heeft ervaring in de bak daar rij ik haar ook regelmatig. Maar ben nu super zenuwachtig. Maar hoe wordt ik dat nou minder? We kunnen gewoon de dag zelf vlechten en dat doet mijn moeder. kwa spullen heb ik nu alles voor mijn paard en mijzelf. Help iemand tips?

Heb het even goed voor je neergezet die zin die ik heb onderstreept wist alleen niet wat je daarmee bedoelde;)

ik heb me proeven een paar keer over geven in schrift. En je weet toch die afbeelding die helen maal achter in boekje zit die kan open klappen zeg maar. toen had daar me proeven bij gehouden en zo gekeken van letter tot letter zeg maar. De proef gereden in me hoofd zeg maar. En sowieso heb hem geoefend zo wel als thuis en thuis bij de club waar lid ben waar ook die wedstrijd is.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 20:28

basic_21 schreef:
Lieve Ts,

Ten eerste heel goed dat je dit topic opent en zelfs met taalstoornis begrijp ik best wel wat je bedoelt.
De wedstrijd is pas 12 oktober je hebt je spullen voor elkaar,een lieve moeder die vlecht,je kent de proef weet waar de letters in de bak staan.
Je paard kent de bak waar in gereden moet worden dus......relaxt even diep ademhalen .
Het hoeft niet perfect te gaan als je maar met plezier de ring in gaat.
Dit is je eerste wedstrijd probeer er een feestje van te maken anders vind je er straks niets meer aan!
Het kan alleen maar beter worden door meer ervaring op te doen.

Ps:heb makkelijk praten ik rijd al lang geen wedstrijden meer.Maar ik was ook altijd nerveus verkeerd parcours[heel vaak]op de verkeerde hand binnen komen en verkeerde galop bij dresuur etc etc.....
Maar had wel altijd plezier en hoe meer wedstrijden ik reed hoe beter het ging.
Het geeft niet zo zijn we allemaal begonnen het komt goed HEUS!!!!!!

Dank je laat het sowieso weten als ik der aan denk.

heel veel succes en vooral veel plezier de 12 e en laat je nog even weten hoe het ging? ben wel heel benieuwd.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 20:29

ingedebruijn schreef:
Jeetje := doe eens normaal joh. Als je je ergert moet je gewoon omdraaien en wat anders gaan doen. Ik kan me voorstellen dat zij het in haar onderschrift wil zetten.

On topic: Als ik van mijn zenuwen af wil luister ik vooral muziek waar ik ontspannen van wordt. Oortjes in en even een momentje voor jezelf.

dank je voor de tip.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 20:30

Samblabla schreef:
Niet zo onzeker zijn, ook niet als er iemand is die je de grond in wilt boren, als jij er plezier in hebt is alles goed toch? Wat wel eens helpt is een heel rustig muziekje opzetten en dan de proef nog eens doornemen en zorgen dat alles in orde is qua spullen etc. En vooral plezier hebben, succes! :)

dank je.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 20:35

ralphtdw schreef:
het zal vast wel goed gaan,
en het is toch al leuk als je gewoon je proefje gereden heb en dat je hem afgemaakt heb.
en als je punten nou niet heel hoog zijn of geen prijsje hebt dat maakt toch helemaal niet uit.
het is nog maar jou eerste keer.
als jij er al heel veel plezier aan heb is dit toch prima.
en als je jou proefje gereden heb valt het achter af meestal wel mee.
maar snap dat je de eerste keer zenuwachtig bent
maar dat is ieder mens.
maar als er mensen zijn die het leuk vinden als er bij jou iets fout gaat of dat zij zich zelf heel wat beter vinden dan zijn die mensen niet echt aardig.
want dit doe je niet tegen over je mede mens
j

dank je.