spekenham schreef:Zo ik zal even duidelijkheid scheppen,
voor de hele dag dus alle ong 20 starts zit dezelfde jury, dus er was geen probleem met de jury.
Zoals ponyparadijs zegt heb ik deze zomer al diverse concoursen gereden de m1 pony vaak met de L toegevoegd en is altijd gewoon met de prijsuitereiking uiteindelijk weer samengevoegd.
Overigens vind ik 3 uur wachten wel erg veel vooral omdat de z pony als laatste start en mocht er dan door 15 minuten extra wachten vd jury extra kosten gemaakt worden dan had he tsecretariaat dit gewoon kunnen zeggen en samen naar een beter eoplossing kunnen zoeken, ik vind het geen eenzijdig verhaal maar ik heb gewoon aangegeven hoe het overleg gelopen is.
Waar mijn punt ligt is vind ik dat ik betaal om fatsoenlijk te mogen rijden hoe dan ook vind ik dat dit secretariaat mij veel eerder had moeten inlichten dat er lastig zou worden om met 2 pony's te rijden , dus degene die op bokt roept dat het zo moet gaan zoals het secretariaat wil en dat dit maar geaccepteerd moe tworden omdat wij met 2 pony's starten is vind ik wel kortzichtig, ik wil waar voor mijn geld startgeld is al duur genoeg en dit betekent voor mij gewoon fatsoenlijk kunnen inrijden lijkt met wel zo eerlijk voor zowel pony als jonge ruiter. dus mijn inziens is secretariaat echt wel tekort geschoten in he tgoed oplossen vh startprobleem , wij moeten meer dan een uur rijden dus op en neer brengen is geen optie tussen 3 uur en 1 pony vind het erg lastig om lang op trailer te staan en als ik gewoon op tijd geweten had dat er 3 uur tussen zat en om 9.00 gereden moest worden kan ik ook nog prive dit regelen maar onverwacht.
Heel vervelend maar dat je tussendoor niet heen en weer kunt rijden ivm afstand of je pony's niet lang op de trailer kunnen is niet het 'probleem' van het secretariaat. Dan moet je dichter bij huis starten..
Je kan bij het aanmelden een verzoek doen voor een bepaalde tijd tussen de proeven, maar vergeet niet dat dit verzoek lang niet altijd ingewilligd kan worden. Er komen namelijk meerdere verzoeken binnen en je kunt niet aan ieders wens voldoen.
Opzich denk ik dat het best mogelijk had geweest dat je ergens anders tussen was gepropt met de M pony.. zeker als er over heel de dag 1 (Z) jury zit.